کد خبر : 29665
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳

علت برگزاری بازی بارسلونا در ورزشگاه المپیک مونتژوئیک به جای نیوکمپ

علت برگزاری بازی بارسلونا در ورزشگاه المپیک مونتژوئیک به جای نیوکمپ
با بررسی های میدانی و همچنین روند و درصد آماده سازی پیشرفت بهسازی ورزشگاه المپیک مونتژوئیک که بازی های بارسلونا قرار است در آن برگزار شود؛ مطلوب ارزیابی شد؛

چرا بازی های بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ برگزار نمی شود؟ دلیل برگزار نشدن بازی های خانگی که بارسلونا در آن میزبان است در نیوکمپ چیست. چرا ورزشگاه المپیک مونتژوئیک به این منظور انتخاب شده است؟

به دلیل بازسازی ورزشگاه نوکمپ بازی های بارسلونا در استادیوم و ورزشگاه المپیک مونتژوئیک موقتا برگزار می شود. ولی به دلیل کمبودهایی از جمله نبود میکسدزون و جایگاه خبرنگاران و چمن مطلوب اعلام شده بود. که بازی ها در هفته های شروع لالیگا در زمین تیم های مقابل برگزار شود.

ماه پیش بارسلونا به لالیگا این اطلاع را داده بود که در شروع بازی ها در زمین حریفان به میدان بروند. این اتفاق برای رئال نیز دو سال پیش رقم خورده بود.

با بررسی های میدانی و همچنین روند و درصد آماده سازی پیشرفت بهسازی ورزشگاه المپیک مونتژوئیک که بازی های بارسلونا قرار است در آن برگزار شود؛ مطلوب ارزیابی شد.

با توجه به مطلوب بودن پیشرفت بهسازی، آماده سازی و تکمیل ورزشگاه المپیک مونتژوئیک بنابراین می توان این انتظار را داشت که بارسا در همان شروع لالیگا نیز بازی های خود را در ورزشگاه خانگی خود برگزار کند.

ولی با بهبود و آماده سازی عالی ورزشگاه المپیک مونتژوئیک بارسلونا در همان هفته های ابتدایی نیز می تواند میزبان باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها