کد خبر : 30799
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴

افزایش میل به هجوم در آرسنال با سرمربیگری میکل آرتتا

افزایش میل به هجوم در آرسنال با سرمربیگری میکل آرتتا
میکل آرتتا به نظر می رسد که با آرسنال در این فصل تیمی هجومی تر را روانه مسابقات نسبت به فصل پیش داشته باشد. آنها مقابل بارسلونا نیز نشان دادند که بر روی این تفکر تاکتیکی هجومی استوار خواهند بود؛

میکل آرتتا به نظر می رسد که با آرسنال در این فصل تیمی هجومی تر را روانه مسابقات نسبت به فصل پیش داشته باشد. آنها مقابل بارسلونا نیز نشان دادند که بر روی این تفکر تاکتیکی هجومی استوار خواهند بود.

سرمربی آرسنال بعد برد تیمش مقابل بارسلونا اعلام کرد ما دوست داریم به سبک هجومی بازی های خود را انجام داده و از سد بازیکنان مقابل عبور نماییم.

وی افزود: اهمیت ندارد که با چه تیمی بازی می کنیم و در این زمینه سبک بازیمان به یک نوع خواهد بود.

گفتین است در دیدار آرسنال با بارسلونا آرسنالی ها توانست 5 بار دروازه بارسا را باز کنند. این عملکرد خیره کننده در خط هجومی هر چند با خوردن سه گل از آنها همراه بود. ولی نشانگر بهبود در فاز هجومی این تیم بود.

توضیحات آرتتا در خصوص مصدومیت دکلان رایس

همچنین آرتتا در خصوص این که به دکلان رایس در مقابل بارسلونا بازی نداد نیز گفت او در تمرینات دچار مصدومیت شده بود و ما تمایل نداشتیم که بر روی این بازیکن ریسک انجام دهیم. وی در تمرینات پیش از این نیز دارای درد بود و تصمیم گرفت که تمرین را نیمه کاره رها کند. ولی دکلان رایس به زودی به روند تمرینات و ترکیب تیم بازخواهد گشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
آمار مالکیت توپ و موقعیت گل منچسترسیتی و آرسنال در فینال سوپرجام انگلیس | مارال نیوز
9 ماه قبل

[…] انگلیس که آرسنال بعد از تساوی 1 بر 1 […]