کد خبر : 16493
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲

افزایش هماهنگی بازیکنان منچستر/ معجزه تن هاخ در اولدترافورد

افزایش هماهنگی بازیکنان منچستر/ معجزه تن هاخ در اولدترافورد
اریک تن هاخ در منچستر یونایتد سرمنشا اتفاقات بزرگی شده و توانسته با این تیم بازی هماهنگ و زیبایی را مقابل حریفان نشان دهد.؛

اریک تن هاخ سرمربی است که شروع تاریخی جدید در منچستر را رقم زده است. این سرمربی در اولدترافورد و خارج از ورزشگاه خانگیشان همواره تیم ها را قلع و قمع می کند. او اخیرا مورد ستایش سایر کارشناسان و افراد باتجربه فوتبالی نیز قرار گرفته است.

سرمربی چلسی گراهام پاتر در گفتگو با سایت گل اذعان داشته که زمان بسیاری از چیزها را تغییر داده است. او اعلام کرد که تیم منچستر یونایتد پیشرفت چشمگیری داشته و بازیکنانش با داشتن کیفیت بسیار مناسب خود را با لیگ جزیره مطابقت داده و تطبق کردند. حفظ سازگاری و هماهنگی بازیکنان منچستر نیز به عنوان بازوی کمکی آنهاست.

گراهام پاتر سرمربی چلسی راجع به بازیکنان منچستر نیز گفت: بازیکنانی همچون فرناندز، رشفورد و سانچو نقشی کلیدی در تیمشان بازی می کنند. چنین بازیکنان با کیفیتی به عنوان تهدید بزرگ برایمان محسوب می شوند.

پاتر اذعان کرد بعد از دو شکست متوالی توسط یونایتد آنها بعد از هفته نخست و دوم توانستند شرایط را تغییر دهند.

نگاهی به بازی های منچستر نیز نشان می دهد که آنها در 9 دیدار گذشته خود 6 بار پیروز شدند.

گراهام پاتر با چلسی تقابلی سخت در هفته آتی با منچستریونایتد را تجربه خواهد کرد. منچستر هر چند در این دیدار رونالدو را حتی در نیمکت ذخیره ها به دلیل مسائل انضباطی نخواهد داشت اما بازیکنان با انگیزه هماهنگی دارد که می تواند کار چلسی را یک سره کرده و آنها را به راحتی شکست دهند. باید دید تفکرات نهایی پاتر و تن هاخ چگونه پیش رفته و تیم پیروز را چگونه تعیین خواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
بهترین تیم فصل 5 لیگ معتبر اروپا منچستریونایتد شد | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] تن هاخ نابغه […]