کد خبر : 20395
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۷

بوسکتس آخرین بازمانده اسپانیایی قهرمان جام جهانی رفتنی شد

بوسکتس آخرین بازمانده اسپانیایی قهرمان جام جهانی رفتنی شد
سرخیو بوسکتس تصمیم خود برای خداحافظی از بازی های ملی را جامه عمل پوشاند و دیگر او را در تیم ملی اسپانیا نخواهیم دید.؛

سرخیو بوسکتس ستاره ای که توانسته بود به عنوان تنها بازیکن باقیمانده از اسپانیا در 12 سال پیش کاپ قهرمانی را بالای سر ببرد از دنیای فوتبال ملی خداحافظی کرد.

ستاره بارسلونا سرخیو بوسکتس که در جام جهانی 2022 قطر نیز در تیم ملی اسپانیا حضور داشت با انتشار پستی خبر از خداحافظی خود از سطح ملی را داد.

او در پست اینستاگرامی خود نوشت:

بعد از 15 سال انجام بازی برای تیم اسپانیا وقت خداحافظی رسیده است. تمایل دارم از تمام بازیکنان و افرادی که در این مسیر مرا همراهی کردند تشکر کنم. از مربیانم از جمله دل بوسکه که به بنده اولین فرصت برای بازی ملی را داد تا انریکه که در کنار او بودم قدردانی به عمل می آورم. آنها باعث شدند که از حضور خود در تیم ملی کشورم لذت ببریم.

بوسکنس در سن 34 سالگی از دنیای فوتبال ملی سرانجام وداع کرد. البته در رده باشگاهی همچنان به فوتبال ادامه خواهد داد. او با تیم ملی اسپانیا توانست در سال 2010 قهرمان جام جهانی شده و در یورو 2012 نیز فاتح آن شود.

سرخیو بوسکتس

ستاره اسپانیایی دو گل ملی نیز در کارنامه ورزشی خود دارد. با وجود درخشش از نظر تیمی برای بوسکتس او در آمار گلزنی چندان موفق عمل نکرده بود. هر چند با توجه به پست و گرایش دفاعی همراه با بازی سازی بوسکتس انتظار بیشتری از او نیز نیست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها