کد خبر : 21702
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۱

توماس توخل در دو راهی الهلال و برزیل/ رامون دیاز تغییر می کند؟

توماس توخل در دو راهی الهلال و برزیل/ رامون دیاز تغییر می کند؟
توماس توخل در دو راهی الهلال و تیم ملی برزیل قرار گرفته و شاید یکی از این دو تیم را انتخاب کند.؛

احتمال تغییر رامون دیاز در نیمکت الهلال عربستان وجود دارد. تیم عربستانی الهلال در لیگ امسال نتوانسته نتایج خوبی کسب کند. توماس توخل نیز که مدتی است از کار بیکار شده با پیشنهاد تیم ملی برزیل و همچنین الهلال عربستان مواجه شده است.

در لیگ عربستان الهلال اکنون شرایط خوبی را ندارد. آنها اکنون در رتبه پنجم جدول قرار دارند. رامون دیاز سرمربی آنها نیز اکنون میزهای لرزانی دارد چرا که عربستانی ها نیز در نگه داشتن مربی کمی کم حوصله هستند و شاید با چند نتیجه نامناسب تزتزل مدیریت و مربیگری وی به واقعیت تبدیل شده و منجر به از دست دادن جایگاه سرمربی شود.

تیم ملی برزیل نیز به نظر خواهان جدی به خدمت گیری توماس توخل است. حالا باید دید این سرمربی آلمانی به درخواست خوب وسوسه کننده عربستانی ها و الهلال پاسخ مثبت خواهد داد یا افکار دیگر بلند پروازانه ای خواهد داشت.

توماس توخل

توماس توخل و دو راهی انتخاب بزرگ

توخل امسال و در شروع لیگ جزیره از چلسی برکنار شد. اتفاقی که کمتر کسی آن را باور می کرد ولی در نهایت این موضوع منجر شد تا وی خانه نشین شود.

در این مدت پیشنهاد ها یا گمانه زنی هایی از جمله احتمال مربیگری وی در تیم ملی آلمان و چند تیم باشگاهی بزرگ نیز مطرح شد که هیچ کدام تا بدین لحظه به واقعیت نبدیل نشده است. اکنون دو پیشنهاد برزیل و الهلال از جدی ترین پیشنهادات توخل برای سرمربیگری هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
توخل آموزش زبان اسپانیولی می بیند/ شایعه سرمربیگری در رئال یا اتلتیکو | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] از این بوده که توماس توخل مدتی است در حال […]