کد خبر : 10949
تاریخ انتشار : شنبه ۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۳

فاصله زیاد تن هاخ با رساندن تیمش به سطح ایده آل

فاصله زیاد تن هاخ با رساندن تیمش به سطح ایده آل

به گزارش مارال نیوز؛ اریک تن هاخ سرمربی منچستر بعد از برد تیمش مقابل ساوتهمپتون اعلام کرد که فاصله زیادی با رساندن تیمش به سطح ایده آل مدنظر خود دارد. اریک تن هاخ می گوید که در بازی با ساوتهمپتون موقعیتهای زیادی را خلق کردیم و در همان نیمه نخست می توانستیم سه گل به

به گزارش مارال نیوز؛ اریک تن هاخ سرمربی منچستر بعد از برد تیمش مقابل ساوتهمپتون اعلام کرد که فاصله زیادی با رساندن تیمش به سطح ایده آل مدنظر خود دارد.

اریک تن هاخ می گوید که در بازی با ساوتهمپتون موقعیتهای زیادی را خلق کردیم و در همان نیمه نخست می توانستیم سه گل به حریف بزنیم اما از شکل و شمایل و نحوه عملکرد بازیکنان منچستر به صورت کلی راضی هستم.

وی در خصوص نوع و ترفتند تاکتیکی بازی تیمش نیز عنوان کرد که با پاس کاری های متعدد و پشت سر هم در تلاش بودیم تا توپ را به اطراف زمین فرستاده و از موقعیتهای مختلف و سانتر از جناحین که به دست می آوردیم؛ استفاده کنیم.

تن هاخ اعلام کرد که در دقایق پایانی مخصوصا سی دقیقه آخر بازی را بهتر از همیشه می توانستیم تحت کنترل خود قرار دهیم و بایستی این مشکلمان را به شکل بهتری رفع نماییم.

وی همچنین از زیر نظر قرار دادن بازیکنان مختلف تا پایان فصل نقل و انتقالاتی برای انجام خریدهای بهتر خبر داد و اعلام کرد تلاشمان را برای بهتر شدن انجام خواهیم داد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها