کد خبر : 31449
تاریخ انتشار : شنبه ۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۸

لیورپول با دو یار کمتر بالاخره باخت داد/ تاتنهام در خانه سه امتیاز از کلوپ گرفت

لیورپول با دو یار کمتر بالاخره باخت داد/ تاتنهام در خانه سه امتیاز از کلوپ گرفت
لیورپولی ها با وجود این که دو یار کمتر داشتند سرانجام شکست خوردند. تیم فوتبال تاتنهام نیز در خانه سه امتیاز حساس از یورگن کلوپ گرفت.؛

لیورپولی ها با وجود این که دو یار کمتر داشتند سرانجام شکست خوردند. تیم فوتبال تاتنهام نیز در خانه سه امتیاز حساس از یورگن کلوپ گرفت.

در شرایطی که در رقابت های این فصل بر خلاف فصل گذشته لیورپول با توپ پر و بازی های بهتر همراه با گرفتن نتیجه ظاهر شده بود. اما در دیدار با تاتنهام بالاخره نتوانست در کسب پیروزی و سه امتیاز موفق ظاهر شود.

آنها در دیداری سخت و نزدیک با وجود داشتن دو یار کمتر می توانستند از تاتنهام امتیاز بگیرند. یا حداقل بازی را به تساوی بکشند. اما گل های بدی که خوردند همراه با بدشانسی در زدن ضربات نهایی باعث شد تا لیورپول دو بر یک به تاتنهام ببازد.

لیورپولی ها یک گل نیز در این بازی به ثمر رساندند که توسط سیستم وی ای آر مردود اعلام شد.

درخشش و گلزنی های مستمر سون هیونگ ستاره آسیایی

سون هیونگ مین نیز در این دیدار به مانند بازی های اخیر برای تاتنهام گلزنی کرد. او گل اول را زد. یک گل دیگر نیز به ثمر رساند که سیستم ویدیویی به دلیل آفساید آن را مردود اعلام نمود.

دو اخراج برای لیورپول مقابل تاتنهام

بعد از خطای سفت و سختی که کرتیس جونز روی مچ پای بازیکن تاتنهام فرود آمد. در نتیجه داور بازی با دیدن صحنه ویدیویی از کارت قرمز مستقیم اخراج کرد. تا از دقیقه 26 لیورپولی ها ده نفره شوند. همچنین در دقیقه 70 دیه گو ژوتا به دلیل کارت زرد و تکلی که داشت دو کارته شد تا لیورپولی ها 9 نفره شوند.

لیورپول تاتنهام را به دلیل اخطار و اخراج بازیکنانش تنبیه کرد

اولین گل بازی را در این مسابقه ابتدا سون هیونگ مین به ثمر رساند. در یک کار تیمی سون در موقعیت تک به تک و دروازه خالی قرار گرفت. در نهایت با ضربه دقیق خود توپ را راهی دروازه کرد.

کودی خاکپو در آخرین دقایق بازی با چرخش خوب و به موقع خود توپ را راهی دروازه کرد. ژوئل ماتیپ با گل به خودی که در دقیقه 96 داشت منجر به کسب سه امتیاز لیورپول در این نبرد سخت شد.

بازی که حداقل کلوپ و شاگردانش می توانستند با دست پر و کسب حداقل امتیاز بازی از زمین خارج شوند. اما در آن 2 بر یک شکست خوردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
ارتباط مناسب ستاره لیورپول با همه بازیکنان در فاز تهاجمی | مارال نیوز
5 ماه قبل

[…] منچسترسیتی و لیورپول نشست خبری […]