کد خبر : 11518
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲

پربرخوردترین بازی لیگ ستارگان قطر با 4 اخراجی

پربرخوردترین بازی لیگ ستارگان قطر با 4 اخراجی
بازیکن الاهلی روی یاسین ابراهیمی خطای بدی مرتکب شد و این خطا با اعتراض این بازیکن و میانه داری آندره استراماچونی سرمربی الغرافه مواجه شد اما این وساطت افاقه نکرد و درگیری ها بیشتر نیز شد.؛

یکی از پر برخوردترین بازی های لیگ ستارگان قطر در حضور بازیکنان ایرانی رقم زده شد در حالی که الغرافه قطر و الاهلی به مصاف هم رفته بودند و 4 بار از جیب داور کارت قرمز برای اخراج بازیکنان خاطی خارج شد.

ماجرا از آنجایی شروع شد که بازیکن الاهلی روی یاسین ابراهیمی خطای بدی مرتکب شد و این خطا با اعتراض این بازیکن و میانه داری آندره استراماچونی سرمربی الغرافه مواجه شد اما این وساطت افاقه نکرد و درگیری ها بیشتر نیز شد.

یکی از مدافعان قطری وقتی کنعانی زادگان را هل داد ماجرا بیخ پیدا کرد و ضرباتی به کنعانی زادگان در این بازی از سوی دیگر بازیکنان حریف نیز وارد شد تا در این شرایط استراماچونی سرمربی الغرافه را هم داور مسابقه از بازی اخراج کند. تصمیم عجیب بحث برانگیزی که جای سوال داشت چرا که به اعتقاد وی، او هیچ کاری نکرده و تنها میانه داری می کرد.

شگفت زده شدن استراماچونی از تصمیم داور باعث بیخ پیدا کردن بیشتر بازی و اعتراض به چرایی این تصمیم شد.

پربرخورد قطر

شجاع حلیل زاده نیز در این مسابقه از زمین اخراج شد تا در جریان درگیری ها او نیز نقره داغ شود. در نهایت نتیجه بازی پرخورد مذکور سه بر سه مساوی به اتمام رسید تا الغرافه و الاهلی بازی مهم لیگ قطر را با تقسیم امتیازات به پایان ببرند و البته با کلی اخراجی و قربانی که می تواند در بازی بعد برایشان گران تر تمام شود و احتمالا چند بازیکن نیز به دلیل درگیری مورد تنبیه سازمان لیگ قطر قرار گیرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 3
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
آلکانترا در لیگ ستارگان قطر بازی می کند | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] در لیگ ستارگان قطر و بازیکنان […]

trackback
چرا توخل از چلسی اخراج شد؟/ جانشین توماس کیست؟ | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] خواهد بود و علت اخراج و برکناری توخل […]

trackback
سه اخراجی و 6 گل در یک مسابقه اسپانیایی | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] و عجیب سه اخراجی در مدت 90 دقیقه […]