کد خبر : 290
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰

اهدای کتابهای محیط زیستی توسط نیکوکار فعال محیط زیست

اهدای کتابهای محیط زیستی توسط نیکوکار فعال محیط زیست

بانوی نیکوکار فعال محیط زیست 100 جلد کتاب محیط زیستی برای کودکان و نوجوانان منطقه 11 اهدا کرد. همشهری آنلاین با اعلام این خبر، عنوان کرد: بدرالسادات بهنام به عنوان بانی این کار خیر بوده و امیدوار است که در آینده کودکان و نوجوانان با مطالعه و فرهنگسازی موثر بتوانند در حوزه محیط زیست گامهای

بانوی نیکوکار فعال محیط زیست 100 جلد کتاب محیط زیستی برای کودکان و نوجوانان منطقه 11 اهدا کرد.

همشهری آنلاین با اعلام این خبر، عنوان کرد: بدرالسادات بهنام به عنوان بانی این کار خیر بوده و امیدوار است که در آینده کودکان و نوجوانان با مطالعه و فرهنگسازی موثر بتوانند در حوزه محیط زیست گامهای ارزشمندی بردارند.

این اتفاق در سرای محله شیخ هادی منطقه 11 انجام شده و در آن کتابهایی با عناوین و مفاهیم زیست محیطی با موضوعاتی همچون آلودگیهای آب و هوا، مدیریت پسماند، بازیافت و دیگر مفاهیم فرهنگی مورد تاکید در صیانت از محیط زیست اهدا گردید.

فاطمه حقیری دبیر محیط زیست منطقه نیز در این خصوص می گوید: با هدف فرهنگسازی و ارتقای اگاهیهای زیست محیطی برای اولین بار اهدای کتاب با موضوع محیط زیست را فراخوان کردیم تا در سرای محله شیخ هادی اجرایی سازیم.

با فراخوان انجام یافته دهها کتاب زیست محیطی اهدا شد. با این اتفاق جامعه هدف می توانند با امانت گرفتن و مطالعه این کتابها ضمن افزایش دانش خود، در مشارکت اجتماعی و افزایش چنین روحیه ای برای توجه به محیط زیست پیشگام باشند.

امیدواریم فعالان فرهنگی محیط زیستی با الگوبرداری از چنین اتفاقات زیبا و سبزی بیشتر و بیشتر شده و شاهد نهادینه شدن چنین فرهنگی در سراسر کشور باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
پیام محیط زیستی در بازی ورزشی پربیننده | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] شخصی و پیامدهای زیست محیطی آن هشدار […]