کد خبر : 31315
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۰:۱۴

امتیاز از دست دادن دورتموند مقابل هایدنهایم در هفته سوم بوندسلیگا

امتیاز از دست دادن دورتموند مقابل هایدنهایم در هفته سوم بوندسلیگا
در تنها بازی امشب بوندسلیگای آلمان از هفته سوم مسابقات، بورسیا دورتموند مقابل هایدنهایم قرار گرفت. دیداری که از ساعت 22 تاریخ ده شهریور ماه برگزار شده بود؛

در تنها بازی امشب بوندسلیگا آلمان از هفته سوم مسابقات، بورسیا دورتموند مقابل هایدنهایم قرار گرفت. دیداری که از ساعت 22 تاریخ ده شهریور ماه برگزار شده بود.

دورتموندی ها که در این بازی میزبان بودند کار سختی برای موفقیت در این بازی مقابل هایدنهایم روی کاغذ نداشتند. اما پیش بینی ها درست از آب در نیامد و تساوی دو بر دو در نتیجه تلاش دو تیم به دست آمد.

شروع خوب و پایان تلخ برای دورتموند مقابل هایدنهایم

شروع خوبی را نیز از تیم بورسیا دورتموند شاهد بودیم. به گونه ای که تا دقیقه 15 شاهد زدن دو گل از سوی این تیم بودیم. یولیان برانت خیلی زود و در دقیقه 6 نخستین گل بازی را برای تیم میزبان به ثمر رساند.

امره جان روی این گل تاثیر گذار بود و پاس گل را به برانت داده بود. بعد از 6 دقیقه مجددا یک صحنه مشکوک در محوطه جریمه هایدنهایم خلق شد. در نهایت داور نقطه پنالتی را نشان داد تا دورتموندی ها در آستانه به ثمر رساندن گل دوم خود نیز باشند. امره جان پشت این ضربه پنالتی ایستاد و با دقت توپ را به تور دروازه هایدنهایم چسباند تا دومین گل بازی را نیز تیم میزبان یعنی بورسیا دورتموند به ثمر برساند.

نوار گلزنی دورتموند در دقایق ابتدایی پاره شد

نوار گلزنی های دورتموند در نهایت پاره شد و آنها به همین دو گل بسنده کردند. در شرایطی که تصور بازی پرگلی وجود داشت اما هایدنهایم بازی متمرکزانه خوبی در ادامه انجام داد و با بستن راه های نفوذ دورتموندی ها ابتدا در دقیقه 60 توسط ارن دینکچی به گل رسید.

سپس روی یک پنالتی که این بار برای هایدنهایم گرفته شده بود توسط تیم کلایندینست به گل رسید تا نتیجه تساوی 2 بر 2 نتیجه تلاش 90 دقیقه ای دو تیم شود.

دو امتیاز حساسی که از چنگ دورتموندی ها رفت تا آنها بازی برده را با تساوی تغییر دهند.

این دومین تساوی دورتموندی ها در هفته سوم بوندسلیگای آلمان بود. آنها در دو بازی قبلی خود یکتساوی و یک پیروزی به دست آورده بودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها