کد خبر : 8558
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳

نظر ساپینتو در خصوص دیدار استقلال با سپاهان اصفهان

نظر ساپینتو در خصوص دیدار استقلال با سپاهان اصفهان

ساپینتو در خصوص دیدار استقلال با سپاهان اصفهان چه نظری دارد؟ آشنایی با نظر ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال تهران در خصوص بازی با سپاهان اصفهان. ژوزه مورایس در این باره شفاف سازی می کند. در مارال نیوز همراه ما هستید. مورایس دستیار مورینیو به عنوان سرمربی سپاهان انتخاب شده است. او در مصاحبه ای که

ساپینتو در خصوص دیدار استقلال با سپاهان اصفهان چه نظری دارد؟ آشنایی با نظر ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال تهران در خصوص بازی با سپاهان اصفهان. ژوزه مورایس در این باره شفاف سازی می کند. در مارال نیوز همراه ما هستید.

مورایس دستیار مورینیو به عنوان سرمربی سپاهان انتخاب شده است. او در مصاحبه ای که با شبکه 11 پرتغال داشته نظر ریکاردو ساپینتو در خصوص تقابل هفته اول استقلال و سپاهان را علنی کرده است.

جنگ در انتظار بازی استقلال در هفته اول

مورایس می گوید در اردوی ترکیه به صورت تصادفی با ریکاردو ساپینتو سرمربی کنونی استقلال تهران ملاقاتی را داشته که طی این دیدار ساپینتو به مورایس اعلام کرده در همان بازی اول جنگ خواهد شد.

تعبیر جالب جنگ در بازی اول از سوی ساپینتو در تقابل سپاهان و استقلال، می تواند به اهمیت این مسابقه و همچنین با جان و دل کار کردن هر دو تیم برای پیروزی اشاره کند.

ذوق زدگی مورایس از آمدن به سپاهان اصفهان

همچنین در مصاحبه ای که مورایس با شبکه پرتغال داشته ذوق زدگی خود را از آمدن به سپاهان اعلام کرده و گفته که اصفهان به اندازه دو برابر لیسبون پرتغال جمعیت داشته ولی شهری زیبا و سرسبز بوده که یک طرف آن درخت و سوی دیگر آن معماری های اصیل است.

مورایس به بازیکنان خوب سپاهان و داشتن کیفیت بالای آنها نیز اشاره داشته است که توانایی آموزش و یادگیری بسیار بالایی در آنها وجود دارد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها