کد خبر : 18434
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹

امید بازیکن 36 ساله برای دعوت به تیم ملی اسپانیا

امید بازیکن 36 ساله برای دعوت به تیم ملی اسپانیا
سرخیو راموس 36 ساله در تیم ملی اسپانیا در جام جهانی جایی نداشته اما او همچنان امیدوار به دیگر رقابتها و دعوت از سوی سرمربی تیم است.؛

سرخیو راموس 36 ساله با وجود دعوت نشدن به تیم ملی اسپانیا در جام جهانی، همچنان امیدوار است. او می گوید با وجود قرارگیری در سن 36 سالگی همچنان به حضور در سطح ملی و دعوت به تیم ملی اسپانیا امید داشته و امیدهایش را از دست نداده است.

وی که از دعوت نشدن به تیم ملی کشورش در جام جهانی قطر ناراحت بود افزود: دست از تلاش بر نخواهد داشت. راموس که فرم خوبی در تیم باشگاهیش پاری سن ژرمن به دست آورده ابراز امیدواری کرده در آینده ای نزدیک و بعد از جام جهانی بتواند به تیم ملی اسپانیا دعوت گردد.

راموس این را هم گفت تا زمانی که از فوتبال خداحافظی نکرده ام امیدم را برای دعوت به تیم ملی از دست نخواهم داد. همچنین برای تیم ملی کشورم در مسابقات مهم جام جهانی آرزوی بهترین ها و موفقیت دارم.

امید بازیکن 36 ساله برای دعوت به تیم ملی اسپانیا

سرخیو راموس در 20 دیدار گذشته ای که برای تیم باشگاهی خود پاری سن ژرمن داشته موفق به دادن یک پاس گل و زدن یک گل شده است. البته به این آمار باید دفاع فوق العاده و هماهنگی با خط دفاعی تیمش را نیز اضافه کرد. عملکرد مطلوبی که در میان ستارگان منتخب پاریسی به آن دست یافته است. او مکمل خوبی برای خط هجومی قدرتمند پاریسی هاست. چرا که در زمان گره خوردن بازی راموس در نقش یک مهاجم نیز ظاهر شده و می تواند روی ضربات سر موفق عمل کند. راموس به اعتقاد کارشناسان پایانی ناپذیر است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
امیدواری جهانبخش برای صعود ایران/ مسابقات تمام نشده است | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] به بازی های آتی امید داریم. جهانبخش […]