کد خبر : 17937
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۱

پیام احساسی راموس به دلیل دعوت نشدن به تیم ملی اسپانیا

پیام احساسی راموس به دلیل دعوت نشدن به تیم ملی اسپانیا
سرخیو راموس به دلیل دعوت نشدن به تیم ملی اسپانیا بعد از چند روز سکوت در نهایت با هواداران سخن گفت.؛

پیام همراه با احساس و دغدغه راموس به هواداران. در جام جهانی سرخیو راموس از غایبان بزرگ جام جهانی 2022 قطر محسوب می شود. سرخیو راموس در شرایطی جام جهانی را از دست داد که نه مصدوم بود و نه نا آماده. او در بهترین فرم بدنی خود قرار داشت و تیم ملی اسپانیا نیز توانسته بود راهی جام جهانی شود.

معمولا ستاره های بزرگ به دلیل مصدومیت و یا عدم راهیابی تیم ملی کشورشان به جام جهانی آن را از دست دادند. البته این اتفاق برای راموس به دلیل عدم دعوت از سوی سرمربی اتفاق افتاد.

سرخیو راموس بعد از اطلاع از لیست نهایی تیم ملی اسپانیا در پیامی سکوت چند روزه خود را شکست. وی در این پیام احساسی ناراحتی خود را از ین تصمیم اعلام کرد.

پیام احساسی راموس به دلیل دعوت نشدن به تیم ملی اسپانیا

راموس در بخشی از پیام خود در صفحه شخصیش برای هواداران نوشت: جام جهانی بزرگترین رویای او بود و می توانست برای بار پنجم در جام جهانی خاضر باشد. اما متاسفانه باید دیدارهای تیم ملی اسپانیا و سایر مسابقات را از منزل به نظاره بنشیند.

به گفته او این اتفاق سخت است اما خورشید همیشه طلوع می کند و هیچ چیزی برای او و عشق و علاقه اش به فوتبال تغییر نخواهد کرد.

راموس در بخشی از پیام اساسی خود این را هم نوشت که به مانند گذشته 24 ساعت خود را برای فوتبال وقف خواهد کرد. این احساس قشنگ را دوست دارد و برای وی اهداف و چالش های زیادی در این رشته باقیمانده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
امید بازیکن 36 ساله برای دعوت به تیم ملی اسپانیا | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] راموس 36 ساله با وجود […]