کد خبر : 29283
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۸

دعوت سه بازیکن تیم قهرمان سری آ ناپولی به تیم ملی ایتالیا

دعوت سه بازیکن تیم قهرمان سری آ ناپولی به تیم ملی ایتالیا
سه بازیکن نامدار ناپولی تیم قهرمان ایتالیا با دعوت و صلاحدید مانچینی در اردوی تیم ملی ایتالیا حاضر می شوند. روبرتو مانچینی سه بازیکن تیم ناپولی که در این فصل با تیمشان به قهرمانی سری آ ایتالیا رسیدند را به اردوی تیم ملی دعوت کرد؛

سه بازیکن نامدار ناپولی تیم قهرمان ایتالیا با دعوت و صلاحدید مانچینی در اردوی تیم ملی ایتالیا حاضر می شوند. روبرتو مانچینی سه بازیکن تیم ناپولی که در این فصل با تیمشان به قهرمانی سری آ ایتالیا رسیدند را به اردوی تیم ملی دعوت کرد.

در لیست دعوت شدگان تیم ملی ایتالیا نامهایی آشنا و بزرگ دیده می شود. الکس مرت دروازه بان جویای نام ناپولی، جووانی دی لورنزو مدافع این تیم و همچنین جاکومو راسپادوری سه ستاره ای هستند که از ناپولی به تیم ملی ایتالیا دعوت شدند.

همچنین روبرتو مانچینی بازیکنان بزرگی همچون دوناروما دروازه بان پاری سن ژرمن در کنار ستاره هایی همچون اسپینازولا، دارمیان، بونوچی، بارلا، کریستانته، جورجینیو، پلگرینی، وراتی و فدریکو کیه زا را نیز به تیم ملی ایتالیا دعوت کرده است.

ناکامی هایی که از عدم صعود ایتالیا به جام جهانی داشته را روبرتو مانچینی نمی خواهد در دوره بعدی تکرار کند. آنها سخت در تلاشند تا فوتبال ایتالیا را بار دیگر در قله جهان بنشنانند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها