کد خبر : 6294
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸

امیرحسین رستمی و ناراحتی یادآوری یک اتفاق

امیرحسین رستمی و ناراحتی یادآوری یک اتفاق

امیرحسین رستمی و ناراحتی بابت یادآوری یک اتفاق؛ ضایعه دردناکی که باعث تاثر و ناراحتی بسیاری از بازیگران و هنرمندان کشورمان از جمله امیرحسین رستمی و آحاد مردم نیز شد. به گزارش مارال نیوز، عزت الله مهرآوردن به دلیل بیماری کرونا در مهرماه سال گذشته جان به جان آفرین تسلیم کرد و یادآوری این اتفاق

امیرحسین رستمی و ناراحتی بابت یادآوری یک اتفاق؛ ضایعه دردناکی که باعث تاثر و ناراحتی بسیاری از بازیگران و هنرمندان کشورمان از جمله امیرحسین رستمی و آحاد مردم نیز شد.

به گزارش مارال نیوز، عزت الله مهرآوردن به دلیل بیماری کرونا در مهرماه سال گذشته جان به جان آفرین تسلیم کرد و یادآوری این اتفاق باعث ناراحتی دوست قدیمی او امیرحسین رستمی شد.

امیرحسین رستمی بازیگر کمدین و محبوب ایرانی نیز با یادآوری این اتفاق از دلتنگی خود بابت نبود استاد و همکار و دوست نزدیک خود خبر داده است.

استوری اینستاگرامی امیرحسین رستمی و ابراز ناراحتی

امیرحسین رستمی

عزت‌الله مهرآوران به دلیل عوارض ابتلا به بیماری کرونا و ایست قلبی در قطعه هنرمندان بهشت زهرا به خاک سپرده شده اند.

ناراحتی رستمی بابت مرگ مهرآوران

عزت الله مهرآوران از نشان درجه یک هنری وزارت علوم و ارشاد اسلامی نیز برخوردار بوده و در بسیاری از فیلمها و مجموعه های تلویزیونی از جمله آتیش بازی، مومیایی 3، مرد عوضی، تارهای نامرئی، آژانس شیشه ای، داستان زندگی، هتل پیاده رو، مسیر انجارافی، دزد و پلیس، هفت سنگ و … بازی کرده بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها