کد خبر : 1132
تاریخ انتشار : جمعه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰

چرا آرات حسینی از انگلیس به ایران برگشت

چرا آرات حسینی از انگلیس به ایران برگشت

دلیل اصلی برگشت آرات حسینی به ایران چه بود و چرا آرات به ایران بازگشت؟ آرات حسینی پدیده نونهال فوتبال ایران و جهان از انگلیس به ایران برگشته و به نظر می رسد که مدت کوتاهی است در کشورمان به سر می برد. به دنبال جهانی شدن فیلمها و ویدیوهایی که از آرات حسینی در

دلیل اصلی برگشت آرات حسینی به ایران چه بود و چرا آرات به ایران بازگشت؟ آرات حسینی پدیده نونهال فوتبال ایران و جهان از انگلیس به ایران برگشته و به نظر می رسد که مدت کوتاهی است در کشورمان به سر می برد.

به دنبال جهانی شدن فیلمها و ویدیوهایی که از آرات حسینی در فضای مجازی منتشر شده بود؛ با حمایتهای پدر دلسوز آرات یعنی محمد حسینی زمینه حضور و مهاجرت او به انگلیس فراهم شد تا آرات حسینی بتواند در این کشور اروپایی که مهد فوتبال نیز هست؛ استعدادهای خود را دنبال کند.

در آن مقطع خبرهایی نیز از پیوستن آرات حسینی به باشگاههای مطرح انگلیس به صورت کم و بیش شنیده می شد که از آن جمله می توان به باشگاه لیورپول اشاره کرد.

بدن عضلانی شیش تیکه آرات حسینی با وجود سن کم که بدون مصرف داروهای شیمیایی و تنها بر اساس استعداد و پشتکار بالایش اتفاق افتاده است.

عضلات شیش تیکه آرات حسینی

به نظر می سد که آرات حسینی حدود یک هفته هست که در ایران به سر می برد و شاید در ادامه در صورت فراهم شدن شرایط برای دنبال کردن فوتبال به اسپانیا مهاحرت کند.

آرات حسینی اعجوبه فوتبال ایران و جهان بوده که متولد سال 92 بوده و با بدن عضلانی، چابک و تکنیک فوق العاده خودش زبانزد شده است.

عکس قدیمی و جالب از آرات و پدرش، محمد حسینی

آرات حسینی به همراه پدرش

همه این شاخص های آرات در کنار پشتکار بالا و تلاش زیادش برای رسیدن به علاقه مهمش که رسیدن به موفقیت در فوتبال است، باعث می شود تا از آرات به عنوان پدیده فوتبال در آینده یاد شود.

پدر آرات

پدر آرات حسینی دارای شغل آزاد بوده و مادر آرات نیز به شغل خانه داری مشغول است. آرات یک خواهر حدودا 16 ساله نیز دارد.

آرات چند سال سن دارد

آرات حسینی متولد مهر سال 1392 بوده و در حال حاضر تنها 9 سال سن دارد. او اهل شهرستان بابل در استان مازندران است.

گفته می شود که استعداد آرات توسط پدرش محمد حسینی در سن سه ماهگی کشف شد. وقتی که پدر آرات متوجه دستهای قوی و ذاتی آرات برای آویزان شدن از هر جایی شد، توجهش نسبت به ورزش او بیش از پیش افزایش یافت.

این استعداد ذاتی آرات روز به روز بیشتر نیز می شد تا اینکه روز به روز با حمایتهای بیشتر پدر و همچنین علاقه آرات برای دنبال کردن ورزش حرفه ای مواجه گردید تا آرات به دنبال رسیدن به روزهای شیرین رویایی و درخشش در سطح اول فوتبال جهان باشد. رویایی که می تواند توسط او به حقیقت تبدیل شده و به افتخاری بزرگ برای کشورمان تبدیل شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
آرات حسینی با لباس جالب مسی و ابراز علاقه به ستاره آرژانتینی | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] آرات حسینی هنوز 10 ساله هم نشده و متولد سال 92 است. وی در بابل از شهرهای استان مازندران متولد شده و به سبب آمادگی بدنی بالایی که دارد تقریبا در بین تمامی فوتبال دوستان جهان با وجود سن کمش شناخته شده است. […]