کد خبر : 29631
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰

انتخاب ترکیب نهایی اسپانیا در دیدار فینال اروپا سخت است

انتخاب ترکیب نهایی اسپانیا در دیدار فینال اروپا سخت است
لوئیس دلا فوئنته سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا با توجه به شرایط و حساسیت بازی و تیم خود مقابل کروات ها انتخاب ترکیب نهایی را موضوعی دشوار دانست؛

لوئیس دلا فوئنته سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا با توجه به شرایط و حساسیت بازی و تیم خود مقابل کروات ها انتخاب ترکیب نهایی را موضوعی دشوار دانست.

لوئیس دلا فوئنته پیش از دیدار تیم ملی اسپانیا با کرواسی در فینال لیگ ملت های اروپا عنوان کرد اکنون شرایط کل بازیکنان او مناسب است. با این وجود ترکیب اصلی و بهره گیری از آن کار ساده ای نیست. بایستی تا آخرین روزی که تمرین داریم صبوری کنیم. اطلاع دارم که هیچ بازیکنی ناامیدمان نخواهد کرد و هر تغییری که لازم باشد برای مصلحت تیمش انجام خواهد داد.

سرمربی اسپانیا لوئیس دلا فوئنته تصریح کرد دیدار را برابر با کرواسی می بیند. هر تیمی دارای ستاره و مزیت خاصی می باشد. با این وجود تجربه آنها بیشتر بوده اما بازیکن های جوان بسیار عالی داریم. اسپانیا ثابت کرده که اکنون یکی از برترین های اروپا است.

این سرمربی همچنین رودری را بهترین هافبک دفاعی کل جهان دانست. با این وجود نبرد او با لوکا مودریچ مطمئنا در وسط میدان جالب و جذاب خواهد بود.

او از انگیزه بالای تیم خود نیز سخن گفت و تیمشان نیز ضربات پنالتی را تمرین کرده اند. تا در صورت کشیدن بازی به ضربات پنالتی از آمادگی فنی لازم برخوردار باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها