کد خبر : 29574
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۶

انگیزه بالای «رودری» برای درخشش در لباس اسپانیا مقابل ایتالیا

انگیزه بالای «رودری» برای درخشش در لباس اسپانیا مقابل ایتالیا
در دیدار نیمه نهایی لیگ ملتهای اروپا بین اسپانیا و ایتالیا به نظر می رسد رودری ستاره منچسترسیتی از انگیزه و روحیه مضاعفی برخوردار باشد؛

در دیدار نیمه نهایی لیگ ملتهای اروپا بین اسپانیا و ایتالیا به نظر می رسد رودری ستاره منچسترسیتی از انگیزه و روحیه مضاعفی برخوردار باشد.

لوئیس دلافوئنته سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا اعلام کرد انگیزه زیادی را در رودری می بیند. چرا که این بازیکن در فینال چمپیونزلیگ مقابل اینتر میلان تک گل پیروزی تیمش را به ثمر رسانده و تاریخ سازی نمود.

سرمربی اسپانیا لوئیس دلافوئنته همچنین یادآور شد رودری و تیم وی حق داشتند که قهرمانی به دست آمده در لیگ قهرمانان را به آن شکل جشن بگیرند. البته در حال حاضر رودری با اسپانیا بوده و به این یقین دارم که وی برای تیم ملی اسپانیا نیز خواهد درخشید.

لوئیس دلافوئنته

افتخار به حضور در تیم ملی اسپانیا

این سرمربی که تازه کار خود را در اسپانیا شروع کرده یادآور شد افتخار می کند که به عنوان مربی تیم ملی اسپانیا است. این جشن فوتبالی بوده و بایستی کاری انجام دهیم که اقدام کادر فنی سابق در رساندن تیم به نیمه نهایی لیگ ملتهای اروپا تکمیل شود.

تیم ملی اسپانیا با ایتالیا امروز از ساعت 22:15 دقیقه در تنها بازی نیمه نهایی به مصاف هم می روند. برنده این بازی به مصاف تیم ملی کرواسی در بازی پایانی خواهد رفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها