کد خبر : 28371
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹

قرارداد الهلال با انریکه مسی را به لیگ عربستان نزدیک می کند

قرارداد الهلال با انریکه مسی را به لیگ عربستان نزدیک می کند
قرارداد تیم باشگاهی الهلال عربستان با سرمربی نامدار لوئیس انریکه مسی را به لیگ عربستان نزدیک تر از همیشه و گذشته می کند. ؛

قرارداد تیم باشگاهی الهلال عربستان با سرمربی نامدار لوئیس انریکه مسی را به لیگ عربستان نزدیک تر از همیشه و گذشته می کند. اتفاقی که شدنی به نظر می رسد.

چنانچه قرارداد الهلال عربستان با لوئیس انریکه سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا و بارسلونا نهایی شود. می توان مسی را نیز نزدیک تر از همیشه در الهلال دید.

به نظر می رسد مذاکرات مثبتی بین الهلال عربستان و لوئیس انریکه سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا انجام شده است.

تجارب مثبت انریکه در فوتبال اروپا

با توجه به دستاورد و تجاربی که لوئیس انریکه در حضور در سطح اول فوتبال اروپا و جهان داشته است. حضور وی در الهلال می تواند سرآغاز اتفاقات بزرگ برای این تیم باشد.

همچنین با توجه به ارتباط خوب بین لوئیس انریکه و لیونل مسی این اتفاق می تواند جذب مسی در الهلال و حضور در لیگ عربستان را تقویت کند.

بالاتر بودن شانس بارسلونا برای قرارداد با مسی

با این وجود شانس بارسلونا بالاتر از دیگر تیم هابرای خریداری مسی است و شاید اگر بارسلونا در خریداری مسی دچار تردید شده و کارها درست پیش نرود الهلال در دسترس ترین گزینه باری مسی باشد.

رامون دیاز نیز سرمربی سابق الهلال نتوانست در لیگ عربستان به موفقیت چندانی دست یابد. البته آنها با این سرمربی موفقیت در راهیابی به فینال جام باشگاه های جهان و فینال باشگاه های این فصل آسیا را در کارنامه خود داشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها