کد خبر : 19126
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۷

انتقاد از شرایط زمین چمن مسابقات جام جهانی در قطر

انتقاد از شرایط زمین چمن مسابقات جام جهانی در قطر
کیفیت زمین چمن مسابقات فوتبال جام جهانی قطر به ذاق برزیلی های خوش تکنیک خوش نیامده است.؛

کیفیت و چگونگی زمین چمن ورزشگاه های قطر داد برخی از تیمها را درآورده است. یکی از تیمهایی که نسبت به کیفیت زمین چمن بازی های جام جهانی قطر معترض است برزیل است. بازیکنان این تیم بعد بازی برزیل با سوئیس واکنش هایی به کیفیت محل مسابقات و چمن آن داشتند.

تیاگو سیلوا که کاپیتان مدعی اصلی قهرمانی در جام یعنی برزیل است عنوان کرد نمی خواهیم بهانه بیاوریم. اما فوتبال بازی کردن در چنین زمینی خوشایند نیست.

به گفته سیلوا مسئولان قطری بایستی کیفیت زمین را افزایش دهند چرا که تصور می کنم قرار است در این زمین چندین دیدار دیگر نیز برگزار شود. البته بهتر کردن شرایط زمین چمن در عرض یک هفته مطمئنا کار ساده ای نخواهد بود.

انتقاد از شرایط زمین چمن مسابقات جام جهانی در قطر

البته باید این را هم در نظر گرفت که تیم لی برزیل به دلیل خوش تکنیک بودن و بازی روی زمین طبیعی هست که انتظار زیادی از کیفیت زمین چمن داشته باشند تا بتوانند کارهای خود را به خوبی پیاده سازی کنند

سیلوا یادآور شد این را هم باید گفت که ما به ورزشگاه بازی اول خودمان عادت کرده بودیم و به این دلیل هنگام بازی مقابل سوئیس نقص های فراوانی را در زمین مشاهده کردیم.

داد مدافع برزیل از کیفیت چمن قطر درآمد

این فقط سیلوا نبود که به این موضوع معترض بود. آلکس تلس دفاع تیم ملی برزیل نیز اعلام کرد زمانی که بازیکنان برزیل مشغول گرم کردن خودشان بودند به بد بودن شرایط زمین مسابقه پی بردند.

آلکس تلس گفت: توپ در چنین زمینی خیلی تند حرکت می کرد. البته شرایط برای تیم مقابل نیز یکسان است. باید این را در نظر بگیریم که با هر مسابقه برگزار شده زمین چمن بیشتر آسیب می بینید و بایستی خود را آماده آن کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها