کد خبر : 21856
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱:۳۴

روز بد هالند مقابل لشگر مصدومان چلسی

روز بد هالند مقابل لشگر مصدومان چلسی
سیتی برد با نتیجه یک بر صفر مقابل چلسی که لشگری از مصدومان را نیز داشت، به آرسنال در صدر جدول نزدیک تر شد.؛

منچسترسیتی در نهایت موفق به برد با نتیجه یک بر صفر مقابل چلسی شد. در این دیدار ارلینگ هالند امید اول سیتی برای گلزنی چندان موفق عمل نکرد. آن هم در شرایطی که چلسی با لشگری از مصدومان مواجه بود.

نیمه نخست این دیدار با تساوی دو تیم به اتمام رسید. دیداری که انصافا چلسی به مراتب بالاتر و بهتر از حریفش بود و حتی یک بار نیز تیرک دروازه سیتی را به لرزه درآورده بود.

با شروع نیمه دوم سیتی به دلیل داشتن تجربه بیشتر و البته بازیکنان میدان داده و پخته تر توانست بازی را مدیریت کند. آنها روی یک کار تمرینی زیبا نیز توسط ریاض محرز به گل برتری رسیدند.

چلسی در نیمه دوم نیز به مانند نیمه نخست با وجود دشاتن لشگری از مصدومان خوب کار کرد و موقعیت های متعدد گلزنی را توانست روی دروازه حریفان ایجاد کند. هر چند در نهایت تلاش آنها برای موفقیت و با امتیاز خارج شدن از بازی راه به جایی نبرد.

در این بازی هالند در موقعیت های چندان گلزنی قرار نگرفت و کلا کمتر نیز پا به توپ شد. یکی دو موقعیتی هم که نصیب هالند شد با بی دقتی از دست رفت.

مطمئنا هواداران آرسنال و یونایتد نیز نظاره گر این بازی بودند و از ته دل علاقه مند به نتیجه گیری چلسی و امتیاز از دست دادن سیتی که مدعی قهرمانی است، بودند. اتفاقی که البته در نهایت رقم نخورد تا سیتی سه امتیاز دیگر به دست بیاورد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
نقل و انتقال شگفت انگیز چلسی با «تاد بولی» و مالکان ثروتمند | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] که در باشگاه چلسی وجود دارد، آنها […]

trackback
مصدومهای چلسی بازگردند این تیم خطرناک می شود | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] به سیل زیاد وجود مصدومان چلسی و همچنین […]