کد خبر : 19781
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶

انتقاد خیابانی از رئیس فیفا به دلیل تصمیم اشتباه

انتقاد خیابانی از رئیس فیفا به دلیل تصمیم اشتباه
انتقاد از اینفانتینو رئیس فیفا به دلیل تصمیم اشتباه در قبول میزبانی مسابقات فوتبال جام جهانی در قطر شکل دیگری به خود گرفته است.؛

بازار انتقادات از اینفانتینو داغ تر از همیشه شده است. نقدهایی که از اینفانتینو رئیس فیفا حتی در کشور خودش نیز با قدرت بالایی انجام می شود.

رئیس فیفا چه قبل از برگزاری مسابقات جام جهانی قطر و چه اکنون که مسابقات وارد مرحله یک چهارم نهایی شده در معرض انتقادات وسیعی قرار گرفته است. هر چند بخش بزرگی از این انتقادها باید به رئیس قبلی فیفا سپ بلاتر باز گردد. با این وجود مردم اینفانتینو را نیز در دفاع از میزبانی قطری ها مقصر می دانند.

تصاویری از اعتراض خیابانی نسبت به رئیس فیفا

انتقاد خیابانی از رئیس فیفا به دلیل تصمیم اشتباه

نقدها و اعتراضات ادامه دار به دلیل میزبانی جام جهانی

انتقاد خیابانی از رئیس فیفا به دلیل تصمیم اشتباه

فردی نیز در این راستا در شهری به نام برگ از کشور سوئیس به این شکل اعتراض خود را به صورت خیابانی اعلام کرده است. او به این شکل نمادین و با استفاده از ابزار هنر، به سبک متفاوت به دلیل میزبانی قطر و همچنین قربانی های پرشماری که این کشور داشته نقد خود را اعلام نموده است. این فرد سعی کرده در اعتراض خیابانی خود در میزبانیقطر اینفانتینو را مقصر جلوه دهد.

نقاب جالب و متفاوت از اینفانتینیو و توضیحات پشت خودروها موید این نکته بوده است. نکته جالب دیگر این که این اقدام در شهری انجام شده که اینفانتینو در آن جا به دنیا آمده و شهر مادری او بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
آخرین رنکینگ فیفا از فوتبال بانوان و رتبه ایران | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] بانوان ایران در فیفا. آخرین رنکینگ […]