کد خبر : 20878
تاریخ انتشار : جمعه ۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵

سپ بلاتر: ارزش اقتصادی فوتبال کنترل این رشته را سخت می کند

سپ بلاتر: ارزش اقتصادی فوتبال کنترل این رشته را سخت می کند
رئیس سابق فیفا سپ بلاتر: ارزش اقتصادی فوتبال باعث کنترل سخت آن می شود.؛

ارزش اقتصادی فوتبال که بسیار بالاست باعث می شود کنترل آن سخت شود. همچنین مسائل مادی در اولویت قرار گرفته و سیاست های خاصی نیز در باره آن اختصاص یابد. نظر رئیس سابق فیفا سپ بلاتر نیز تائید کننده این موضوع است.

سپ بلاتر رئیس فیفا پیش از این نیز نقطه نظرات مختلفی در باره تیمهای حاضر در جام جهانی قطر و میزبانی داده شده انجام داده بود. او اکنون نیز نقطه نظر دیگری درباره برگزاری جام جهانی باشگاه ها و همچنین تغییر در روند بازی های جام جهانی در دوره های آتی داشت.

سپ بلاتر

سپ بلاتر رئیس فیفا 

بلاتر اعلام کرد همواره در دوران تصدی ریاست فیفا تلاش کرد که تجارت فوتبال را کنترل نماید. هر چند بهای بالای اقتصادی فوتبال باعث می شد در این باره شکست بخوریم. تلاش می کنند که عصاره لیموی مذکور کامل و بیشتر گرفته شود. در نظر گرفتن جام جهانی با شرکت 48 تیم مختلف و همچنین تغییر در روند برگزاری جام باشگاه های جهان در راستای چنین سیاست هایی است.

سپ بلاتر پیش از این به اتهامات مالی در فیفا محکوم شده بود. البته او در دادگاهی که در کشور سوئیس برگزار شد از همه اتهامات مالی و فساد هایی که به او انگ زده می شد تبرئه شد.

اختلاف در فیفا و بدنه آن بین مدیران گذشته و کنونی به وضوح دیده می شود. عده ای نظرات جان اینفانتینو را مردود می دانند. خصوصا مدیران قبلی که در فیفا دارای مسئولیت بودند چنین نگرش هایی را باعث پسرفت فوتبال می دانند. دادن میزبانی جام جهانی و موافقت با برگزاری آن در قطر نز از جمله این نقدهاست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها