کد خبر : 13102
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸

حضور 65 دقیقه ای انصاری فرد مقابل سوسیداد

حضور 65 دقیقه ای انصاری فرد مقابل سوسیداد

حضور 65 دقیقه ای انصاری فرد مقابل سوسیداد با تجربه شکستی دیگر مواجه شد. تیم کریم انصاری فرد در لیگ اروپا در دومین دیدار خود مقابل رئال سوسیداد در لیگ اروپا دومین شکست پیاپی خود را نیز تجربه کرد، بازی که در آن مربی اومانیا قبرس فرصت 65 دقیقه ای بازی به مهاجم خوب ایرانی

حضور 65 دقیقه ای انصاری فرد مقابل سوسیداد با تجربه شکستی دیگر مواجه شد. تیم کریم انصاری فرد در لیگ اروپا در دومین دیدار خود مقابل رئال سوسیداد در لیگ اروپا دومین شکست پیاپی خود را نیز تجربه کرد، بازی که در آن مربی اومانیا قبرس فرصت 65 دقیقه ای بازی به مهاجم خوب ایرانی خود، یعنی کریم انصاری فرد نیز داده بود.

گل اول این دیدار در دقیقه 30 توسط گوئوارا توسط سوسیداد به ثمر رسید تا تیم میزبان با پیروزی به رختکن برود.

دقیقه 65 بود که اومانیا برای تازه نفس تر کردن خط حمله خود انصاری فرد را تعویض کرده و به جای او برونو سالتور را روانه مسابقه کرد که البته این تعویض جواب نیز داد و سالتور در دقیقه 72 با پاس گل میلتیچ گل تساوی را به ثمر رساند.

این گل تساوی البته تنها چند دقیقه کوتاه دوام آورد تا در دقیقه 80 توسط الکساندر سورلورس گل پیروزی بخش نماینده اسپانیا مقابل هم تیمی های کریم انصاری فرد اومانیا قبرس به ثمر برسد.

هفته آتی اومانیا یک دیدار حساس و مهمتر دیگری مقابل منچستریونایتد خواهد داشت و شکست در این بازی می تواند زمینه ساز حذف زودهنگام اومانیا از گردونه لیگ اروپا را فراهم کند بنابراین بازی هفته آتی بازی مرگ و زندگی برای این تیم قبرسی خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها