کد خبر : 31044
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۹

اولین بازی شمس آذر در لیگ برتر با تساوی/ رستگاری گل گهر با طعم صدر جدول

اولین بازی شمس آذر در لیگ برتر با تساوی/ رستگاری گل گهر با طعم صدر جدول
در نخستین دیداری که شمس آذر قزوین در لیگ برتر فوتبال کشور داشت با تساوی خارج از خانه مواجه شد. تا یک امتیاز بازی را به دست آورد. همچنین رستگاری گل گهر با طعم صدر جدول برایشان مهیا شد.؛

در نخستین دیداری که شمس آذر قزوین در لیگ برتر فوتبال کشور داشت با تساوی خارج از خانه مواجه شد. تا یک امتیاز بازی را به دست آورد. همچنین رستگاری گل گهر با طعم صدر جدول برایشان مهیا شد.

در اولین هفته لیگ برتر فوتبال کشور امروز 5 بازی در شهرهای مختلف کشور برگزار شد.

در این بازی ها شمس آذر قزوین در اولین بازی خود توانست دست خالی از بازی خارج از خانه بیرون نیاید. در دیداری که از ساعت 21:30 دقیقه آغاز شد استقلال خوزستان تیم تازه لیگ برتری شده مقابل دیگر تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر یعنی شمس آذر قزوین قرار گرفت.

در نهایت نیز تلاش دو تیم با تساوی یک بر یک به اتمام رسید. با این نتیجه شمس آذر قزوین در اولین بازی خود در لیگ برتر توانست امتیاز کسب کرده و دست خالی از ورزشگاه اهواز بیرون نیاید.

صدرنشینی در گام اول برای گل گهر سیرجان

همچنین گل گهر سیرجان نیز در کرمان و در پی برد پرگل 3 بر 0 خود مقابل فولاد به دلیل تفاضل گل بهتر به صدر جدول رسید. البته این حضور گل گهر در صدر جدول در هفته نخست موقتی بوده و باید منتظر اتمام بازی های دیگر تیم ها که فردا برگزار می شود نیز بود.

اگر تیمی نتواند بیشتر از سه گل به حریف خود بزند گل گهری ها به عنوان صدرنشین هفته نخست لیگ برتر معرفی می شوند.

در دیگر بازی های هفته اول نساجی و پیکان به تساوی 1 بر 1 در مازندران رضایت دادند. پرسپولیس در ورزشگاه ازادی در بازی سخت با یک گل شاگردان مجتبی حسینی یعنی آلومینیوم اراک را با یک گل شکست داد. ذوب آهن نیز 2 بر 1 از سد ملوان بندر انزلی عبور کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها