کد خبر : 31285
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۱

دو گل نسبتا شبیه هم آلومینیوم اراک مقابل شمس آذر/ زور ذوب آهن و هوادار به هم نرسید

دو گل نسبتا شبیه هم آلومینیوم اراک مقابل شمس آذر/ زور ذوب آهن و هوادار به هم نرسید
پیگیری بازی های هفته چهارم لیگ برتر در شهرهای مختلف کشور؛ در بازی های امروز لیگ برتر فوتبال کشورمان آلومینیوم اراک توانست مقابل تیم تازه لیگ برتری شده شمس آذر قزوین به برتری برسد. در دیگر سو نیز ذوب آهن اصفهان در خانه خود به تساوی بدون گل مقابل هوادار رسید تا زور دو تیم به همدیگر نرسید؛

پیگیری بازی های هفته چهارم لیگ برتر در شهرهای مختلف کشور؛ در بازی های امروز لیگ برتر فوتبال کشورمان آلومینیوم اراک توانست مقابل تیم تازه لیگ برتری شده شمس آذر قزوین به برتری برسد. در دیگر سو نیز ذوب آهن اصفهان در خانه خود به تساوی بدون گل مقابل هوادار رسید تا زور دو تیم به همدیگر نرسید.

در بازی که از ساعت 19:30 دقیقه برگزار شد. ذوب آهن مقابل هوادار قرار گرفت. در پایان نیز تساوی بدون گل نتیجه تلاش دو تیم شد.

همچنین آلومینیوم اراک در خانه خود مقابل شمس آذر قرار گرفت. نماینده استان مرکزی در نهایت با دو گل و دبل مهدی لیموچی به برتری رسید.

هر دو گل آلومینیومی ها در این بازی با ضربه دقیق داخل محوطه جریمه مایل به سمت چپ زمین و با شوتی زیبا به ثمر رسید.

در گل اول ضربه فوق العاده دقیق لیموچی به سه کنج دروازه چسبید. در گل دوم نیز ضربه نسبتا زمینی زده شده وارد دروازه شد. تا سه امتیاز مهم بازی را آلومینیومی ها از آن خود کنند.

تقابل حساس فولاد و پرسپولیس در اخواز با تساوی در جریان است

در دیگر بازی امروز که لحظاتی پیش آغاز شده در خوزستان فولاد مقابل پرسپولیس قرار گرفته است. در این دیدار که از ساعت 21:30 دقیقه استارت زده شده است. بازی بدون گل و با تساوی تا دقیقه 35 در جریان است.

با توجه به این که پرسپولیس در بازی قبلی خود به تساوی رسیده بود در تلاش است تا در مقابل فولاد به برتری رسیده و دهمچنان خود را در زمره تیم های بالا نشین قرار دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها