کد خبر : 5972
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹

اولین برد تیم ملی فوتبال بانوان ایران با گل شبنم بهشت در تورنمت cafa

اولین برد تیم ملی فوتبال بانوان ایران با گل شبنم بهشت در تورنمت cafa

اولین دیدار تیم ملی فوتبال بانوان ایران در مسابقات بین المللی cafa با درخشش و گلزنی شبنم بهشت و برتری یک گله مقابل قرقیزستان به اتمام رسید. در این دیدار شاگردان مریم آزمون توانستند با تک گل شبنم بهشت به برتری دست یابند. این گل در دقیقه 55 به ثمر رسید. نفوذ شبنم بهشت از

اولین دیدار تیم ملی فوتبال بانوان ایران در مسابقات بین المللی cafa با درخشش و گلزنی شبنم بهشت و برتری یک گله مقابل قرقیزستان به اتمام رسید.

در این دیدار شاگردان مریم آزمون توانستند با تک گل شبنم بهشت به برتری دست یابند. این گل در دقیقه 55 به ثمر رسید. نفوذ شبنم بهشت از سمت چپ میدان و حرکت انفرادی او با یک شوت بسیارزیبا به کنج دروازه حریف که به زیبایی هر چه تمام تر به ثمر رسید، باعث کسب سه امتیاز ارزشمند برای تیم دختران فوتبال ایران شد.

شبنم بهشت در این دیدار به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.

تیم ملی فوتبال دختران ایران شبنم بهشت

چنانچه بازیکنان فوتبال بانوان کشورمان بتوانند در ادامه رقابتها نیز بدین شکل در کار تیمی خوب عمل نمایند، می توان به آینده این تیم و موفقیت در مسابقات آسیایی امیدوارتر شد.

کسب امتیاز لازم در اولین دیدار مقابل قرقیزستان برای درخشش در این تورنمت لازم و ضروری به نظر می رسید که خوشبختانه با کار تیمی و انسجام لازم این مهم حاصل شد.

مطلب مرتبط دلیل خداحافظی مریم ایراندوست از سرمربیگری تیم ملی فوتبال بانوان و جانشین شدن مریم آزمون به جای ایراندوست را نیز در بخش ورزشی مارال نیوز بخوانید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
نگاه جدی فدراسیون به فوتبال بانوان با حضور در جام ملتها | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] از حضور تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان در جام […]