کد خبر : 3914
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۲

چرا علت خداحافظی مریم ایراندوست از سرمربیگری تیم ملی بانوان اعلام نشد

چرا علت خداحافظی مریم ایراندوست از سرمربیگری تیم ملی بانوان اعلام نشد

چرا مریم ایراندوست علت و دلیل خداحافظی از سرمربی گری تیم ملی فوتبال بانوان را اعلام نکرد و به نظر شما چرا از سمت خود استعفا داد. دلیل استعفا و خود را برکنار کردن مریم ایراندوست تا حدودی در پست اینستاگرامی که در صفحه شخصی خود منتشر کرده، مشخص شده است. به گزارش مارال نیوز،

چرا مریم ایراندوست علت و دلیل خداحافظی از سرمربی گری تیم ملی فوتبال بانوان را اعلام نکرد و به نظر شما چرا از سمت خود استعفا داد.

دلیل استعفا و خود را برکنار کردن مریم ایراندوست تا حدودی در پست اینستاگرامی که در صفحه شخصی خود منتشر کرده، مشخص شده است.

به گزارش مارال نیوز، بعد از حدود چهار ماه اواسط هفته جاری مقرر شده بود که تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان در کمپ تیم های ملی اردوی آماده سازی خود را برپا کند. اما به یکباره خداحافظی این سرمربی از تیم ملی اعلام شد.

قرارداد این مربی مطرح فوتبال کشورمان در اواخر سال گذشته به اتمام رسیده بود اما با توجه به مشکلاتی که فدراسیون داشت، ایشان بدون قرارداد همچنان به هدایت تیم ملی بانوان کشورمان پرداختند.

تیم ملی زنان ایران

رفتن ایراندوست از تیم ملی بانوان

علت اعلام نکردن خداحافظی مریم ایران دوست از سرمربیگری تیم ملی بانوان

ایراندوست در پیام اینستاگرامی خود ضمن قدردانی از تمامی افرادی که در یک سال اخیر کنار او بوده و حمایت های لازم را انجام دادند، از اینکه تیم ملی فوتبال زنان کشورمان توانسته هواداران میلیونی خود را در این مدت پیدا کند، خوشحال بودن خود را اعلام نمود.
همچنین ایراندوست برای تیم ملی کشورمان در مسابقات آینده آرزوی بهترینها و موفقیت کرد اما فعلا و در شرایط کنونی دلیل خداحافظی خود از تیم ملی را اعلام نکرد و علت این سکوت را نیز موفقیت دختران ایران اعلام نمود. هر چند مریم ایراندوست سرمربی سابق تیم ملی فوتبال زنان، اعلام کرد که در آینده سخن های زیادی برای طرح کردن خواهد داشت.

متن کامل خداحافظی مریم ایراندوست را در عکس اینستاگرامی زیر ببینید.

تیم ملی فوتبال بانوان مریم ایراندوست

بیان نشدن علت خداحافظی مریم ایراندوست از تیم ملی فوتبال بانوان

امیدواریم هر چه سریعتر حاشیه های پیرامونی تیم ملی فوتبال زنان کشورمان نیز برچیده شده و با تمرکز لازم و بازگشت سرمربی خوب کشورمان مریم ایراندوست به مربیگری تیم، شاهد بازی های خوب تیم ملی در مسابقات حساس پیش رو باشیم.

در شرایط کنونی تیم ملی بانوان، بیش از هر زمان دیگری به آرامش نیاز دارد و امیدواریم با دخالت به موقع مسئولان فدراسیون، مشکلات موجود مانعی بر ادامه راه دختران سربلند و موفق کشورمان برای درخشش در میادین بین المللی ایجاد نکند.

مطالب مرتبط دیگر با فوتبال و فوتسال زنان و بانوان کشورمان را نیز می توانید در بخش ورزشی مارال نیوز بخوانید:

شرکت کردن حامد آهنگی در تمرینات تیم فوتبال بانوان انزلی، رکورد کم نظیر حضور تماشاگران در فوتبال زنان، زنان از چه تاریخ و زمانی می توانند به ورزشگاه بیایند. عکس داوری زن از مسابقه فوتبال مردان.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 3
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
سرمربی فعلی تیم ملی فوتبال بانوان ایران بعد مریم ایراندوست کیست | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] مارال نیوز، مریم ایراندوست خ… کرده و با توجه به […]

trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] می شود. پیش از این مریم ایراندوست از سرمربیگری […]

trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] در پیغام خداحافظی خود دست یابی به […]