کد خبر : 8276
تاریخ انتشار : شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۱

بازی های مهم دوستانه منچستریونایتد بدون رونالدو

بازی های مهم دوستانه منچستریونایتد بدون رونالدو

بدون حضور کریستیانو رونالدو بازی های دوستانه و تمرینات منچستریونایتد در حال بپیگیری است و تیم منچستریونایتد پیش از شروع فصل یک بازی بسیار مهم نیز امروز برگزار کرد که البته نتیجه ای جز شکست نداشت. در مارال نیوز می خوانیم. عدم حضور کریستیانو رونالدو در تمرینات منچستریونایتد برای باشگاه بزرگ منچستر خبر خوبی نمی

بدون حضور کریستیانو رونالدو بازی های دوستانه و تمرینات منچستریونایتد در حال بپیگیری است و تیم منچستریونایتد پیش از شروع فصل یک بازی بسیار مهم نیز امروز برگزار کرد که البته نتیجه ای جز شکست نداشت. در مارال نیوز می خوانیم.

عدم حضور کریستیانو رونالدو در تمرینات منچستریونایتد برای باشگاه بزرگ منچستر خبر خوبی نمی تواند باشد.

مشخص نشدن تکلیف رونالدو در فاصله چند روز مانده تا لیگ

همچنان تکلیف رونالدو برای منچستر یونایتد مشخص نبوده و امیدواریها برای بازگشت او به منچستر در حال کم شدن است. همچنین عده ای معتقدند که رونالدو منچستر را پا در هوا گذاشته و این موضوع به سود باشگاه و کادر فنی تیم نیست.

بازی های مهم دوستانه منچستر برای آماده سازی صد در صدی بازیکنان

منچستریونایتد برای درخشش در مسابقات پیش رو، بازیهای مهم دوستانه ای را در نظر گرفته که از آن جمله می توان به دیدار امروز مقابل اتلتیکومادرید اشاره کرد.

امروز منچستریونایتد در بازی دوستانه مقابل اتلیکو قرار گرفت و در حالی که نتیجه دیدار تا دقیقه 86 مساوی بود، اما تک گل فلیکس بازی را به سود اتلتیکومادرید به پایان برد.

منچستر بعد از شکست مقابل اتلتیکو مادرید در فاصله کمتر از 24 ساعت یک دیدار دوستانه دیگر با کادیس خواهد داشت که در آن بازی نیز رونالدو حضور ندارد.

از جمعه این هفته لیگ جزیره شروع خواهد شد و رونالدو همچنان در ترکیب یونایتدی ها حضور ندارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها