کد خبر : 7587
تاریخ انتشار : شنبه ۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰

ایده جالب هواداران فوتبال برای درخواست از مدیرعامل باشگاه

ایده جالب هواداران فوتبال برای درخواست از مدیرعامل باشگاه

ایده جالب گروهی هواداران فوتبال و تماشاگران از مدیرعامل باشگاه با انجام یک کار تبلیغاتی خاص که هم در رسانه ها کلی سر و صدا به پا کرد و هم مدیرعامل باشگاهشان را تشویق به انجام خواسته هواداران کرد. به گزارش مارال نیوز، هواداران تیم فوتبال ناسیونال با توجه به بازیکن آزاد شدن لوئیس سوارز

ایده جالب گروهی هواداران فوتبال و تماشاگران از مدیرعامل باشگاه با انجام یک کار تبلیغاتی خاص که هم در رسانه ها کلی سر و صدا به پا کرد و هم مدیرعامل باشگاهشان را تشویق به انجام خواسته هواداران کرد.

به گزارش مارال نیوز، هواداران تیم فوتبال ناسیونال با توجه به بازیکن آزاد شدن لوئیس سوارز در اقدامی جالب از مدیرعامل باشگاهشان خواستند تا به خدمت گیری لوئیس سوارز اقدام کرده و همچنین پالس مثبتی به سوارز برای بازگشت به تیم سابقش ناسیونال بفرستند.

این هواداران پرشور فوتبال با استفاده از ماسک و گذاشتن ماسکی از بازیکن سابق خود و دست نوشته هایی از درخواست جدیشان به سوارز برای بازگشت به تیمشان و قرارداد بستن با ناسیونال خبر دادند.

پیشتر از این کمپینی نیز برای برگرداندن سوارز راه اندازی شده بود.

سوارز از اتلتیکومادرید جدا شده و تیمی نیز ندارد. بازگشت سوارز به کشورش اروگوئه و ادامه فوتبال در این کشور فوتبال خیز خواسته بسیاری از فوبتال دوستان است که می تواند تنور لیگ اروگوئه را هم داغتر کند.

عکسهای درخواست جالب هواداران فوتبال 

هواداران فوتبال

طرفداران فوتبال

هواداران فوتبال درخواست

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] نیوز با عنوان ایده جالب هوادار… فوتبال برای […]

trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] تأمل برخی از هواداران تیم ترکیه ای […]