کد خبر : 6280
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸

خنده های گابریل پین و فرهاد مجیدی در اتحاد امارات

خنده های گابریل پین و فرهاد مجیدی در اتحاد امارات

تمرین شاد و منظم با خوشحالی و خنده رویی گابریل پین و فرهاد مجیدی در جریان تمرینات اتحاد کلبا امارات سوژه رسانه ها شد. اتحاد کلبا در حال تمرین و آماده سازی خود در پیش ازشروع فصل برای درخشش در رقابتهای لیگ است. به گزارش مارال نیوز، با توجه به اهمیت رفاقت مربیان با بازیکنان

تمرین شاد و منظم با خوشحالی و خنده رویی گابریل پین و فرهاد مجیدی در جریان تمرینات اتحاد کلبا امارات سوژه رسانه ها شد. اتحاد کلبا در حال تمرین و آماده سازی خود در پیش ازشروع فصل برای درخشش در رقابتهای لیگ است.

به گزارش مارال نیوز، با توجه به اهمیت رفاقت مربیان با بازیکنان و همچنین حفظ روحیه و شادی بازیکنان، به نظر می رسد که اتحاد کلبا امارات که به تازگی با فرهاد مجیدی قرارداد بسته، در تلاش برای حفظ این روحیه است و از عکس منتشر شده این گونه پیدا است.

در عکس زیر خوشحالی و خنده های فرهاد مجیدی در کنار دستیارش گابریل پین را ببینید.

فرهاد مجیدی و پین

حضور فرهاد مجیدی و گابریل پین در تمرینات اتحاد امارات

عکس گابریل پین و فرهاد مجیدی در امارات

فرهاد مجیدی که پیش از این در امارات متحده عربی در تیمهای الوصل و العین بازی می کرد، حالا به اتحاد کلبا رفته و کار خود را با این تیم در امارات متحده عربی به عنوان سرمربی آغاز کرده است.

او در شروع کار خود دو دستیاری که در استقلال تهران نیز با او کار می کردند، یعنی مصطفوی و گابریل پین را به اتحاد کلبا برد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها