کد خبر : 5955
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۱ - ۹:۴۰

ایلان ماسک چه ماشینی سوار می شود

ایلان ماسک چه ماشینی سوار می شود

قیمت گرانترین ماشینهای ثروتمندترین فرد جهان؛ اسم خودروهایی که ایلان ماسک سوار آن می شود؛ ثروتمندترین فرد جهان چه اتوموبیلی دارد و ماشینهایی که سوارش می شود چه قیمتی دارند؟ به گزارش مارال نیوز، زندگی افراد ثروتمندی مثل ایلان ماسک شاید متفاوت از سایر افراد باشد. فردی که ثروتش پایانی نداشته و با اختلاف زیاد

قیمت گرانترین ماشینهای ثروتمندترین فرد جهان؛ اسم خودروهایی که ایلان ماسک سوار آن می شود؛ ثروتمندترین فرد جهان چه اتوموبیلی دارد و ماشینهایی که سوارش می شود چه قیمتی دارند؟

به گزارش مارال نیوز، زندگی افراد ثروتمندی مثل ایلان ماسک شاید متفاوت از سایر افراد باشد. فردی که ثروتش پایانی نداشته و با اختلاف زیاد اولین و قوی ترین فرد دارای ثروت بالا در جهان محسوب می شود.

ایلان ماسک خودروهای زیادی داشته و بنا بر ادعای اطرافیان او 6 خودرو متفاوت از برندهای مختلف دارد که البته شاید برخی از این خودروها جنبه تبلیغاتی نیز داشته باشند. چرا که او مالک شرکت خودروسازی تسلا نیز بوده و سوار شدن و داشتن خودروهایی با برند تولیدی کارخانه خود، می تواند به عنوان یک محرک تبلیغاتی برای دیگران و خریدش باشد.

ایلان ماسک که نشان داده زیاد هم اهل ریخت و پاش و زندگی لاکچری نیست، اما از نظر تعداد خودرو و کیفیت آنها دست و دلباز بوده و خودروهایی گران قیمت با برندهای مختلفی که البته اغلب تولیدی کارخانه خودش است را سوار می شود.

در زیر عکس و قیمت ماشین های ثروتمندترین فرد جهان را بخوانیم. برخی از این خودروهای ایلان ماسک نیز جنبه کلسکسیونی دارند.

یکی از خودروهای کلکسیونی ایلان ماسک همانگونه که در زیر می بینید چیزی در حدود 10 هزار دلار قیمت داشته و از برندهای قدیمی بی ام و می باشد.

ایلان ماسک و اسم و قیمت خودروهایی که سوار آن می شود

ایلان ماسک چه ماشینی دارد

دومین خودروی ایلان ماسک بیش از یک میلیون دلار قیمت گذاری شده که mclearn است

عکس جدیدترین ماشین های ایلان ماسک

سومین خودروی ثروتمندترین فرد جهان همانگونه که در عکس زیر می بنیید، پورشه توربو 2012 است که حدود 140 هزار دلار قیمت دارد.

عکس پورشه متفاوت ثروتمندترین مرد جهان

قیمت خودرو تسلا ایلان ماسک

برندهای بعدی خودرو ایلان ماسک از شرکت تسلا می باشد. قیمت این سه خودرو که مشاهده می کنید به ترتیب 76 هزار، 30 هزار و 200 هزار دلار قیمت دارند.

خودروهای تسلا ایلان ماسک که سوار آنها می شود

قیمت اتوموبیل ایلان ماسک

گرانقیمت ترین خودروهای جهان عکس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها