کد خبر : 2154
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۸

دلیل منصرف شدن ایلان ماسک از خرید توئیتر چیست

دلیل منصرف شدن ایلان ماسک از خرید توئیتر چیست

چرا ایلان ماسک از خرید توئیتر عقب کشید، ماسک چرا توئیتر را نخرید. علت واقعی منصرف شدن ماسک از خرید توئیتر، علت واقعی منصرف شدن موقت ایلان ماسک از خرید توئیتر چه بود. خبر خرید شرکت تسلا توسط ایلان ماسک مثل بمب ترکیده بود. اخبار داغی که در تمامی رسانه های جهان با بازتاب و

چرا ایلان ماسک از خرید توئیتر عقب کشید، ماسک چرا توئیتر را نخرید. علت واقعی منصرف شدن ماسک از خرید توئیتر، علت واقعی منصرف شدن موقت ایلان ماسک از خرید توئیتر چه بود.

خبر خرید شرکت تسلا توسط ایلان ماسک مثل بمب ترکیده بود. اخبار داغی که در تمامی رسانه های جهان با بازتاب و واکنشهای مختلفی نسبت به خرید توئیتر توسط ماسک همراه شده بود.

زمانی اخبار این انتقال مالکیتی توئیتر به نام ایلان ماسک در حال چرخش در رسانه ها بود که حالا خبر از دست کشیدن و انصراف موقت ماسک از خرید توئیتر به گوش می رسد.

ایلان ماسک در حساب رسمی توئیترش نزدیک به 95 میلیون دنبال کننده را به خود می بیند. او حالا خبر شوکه کننده ای در خصوص عقب کشیدن و انصراف از خرید توئیتر منتشر کرده است.

خرید توئیتر به کجا رسید

منصرف شدن از خرید توئیتر توسط ایلان ماسک

چند هفته پیش بود که توئیتر به صورت رسمی به مبلغ 44 میلیارد دلار به ایلان ماسک فروخته شده بود اما این انتقال به صورت رسمی انجام نیافته و کارهای نهایی انتقال صورت نپذیرفته بود.

حالا در دو قدمی این انتقال کالکیتی توئیتر به نام ایلان ماسک به نظر مشکلی پیش آمده است.

مدیرعامل تسلا، ایلان ماسک علت واقعی منصرف شدن و دست کشیدن موقت از خرید توئیتر را این گونه بیان کرده است:

[quote]در انتظار برملا شدن حقایق در خصوص حساب‌های تبلیغاتی هرزنامه و جعلی در این توئیتر هستیم که تعداد آنها از سوی این گروه ها کم‌تر از ۵ درصد اعلام شده است[/quote]

حالا این صحبتهای اخیر ایلان ماسک با افت ارزش سهام این شرکت نیز مواجه شد.

نخریدن توئیتر توسط ایلان ماسک چه دلیلی داشت

نخریدن توئیتر توسط ایلان ماسک چه دلیلی داشت

ارزش سهام توئیتر هم اکنون با افت 20 درصدی در بازار سهام در حال معامله است. افت کم سابقه ای که به حرفها و تصمیم اخیر ایلان ماسک مرتبط است.

هم اکنون ایلان ماسک که با میزان ثروت بالای خود در جهان نیز شهره است؛ در دو راهی خرید نهایی توئیتر قرار دارد. به نظر می رسد خریدن یا نخریدن توئیتر توسط ایلان ماسک تنها به تصمیم و کار او بستگی نداشته بلکه هیئت مدیره کنونی توئیتر نیز باید همکاری لازم را برای مشخص کردن جزئیات حسابهای کاربران جعلی انجام دهند تا فرایند انتقال و خرید توئیتر توسط ایلان ماسک ادامه داشته باشد.

از برنامه هایی که ایلان ماسک در صورت خرید توئیتر اعلام کرده بود: حذف نمودن حسابهای جعلی و هرزنامه ها و همچنین احراز هویت کردن کاربران بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
ماجرای انصراف ایلان ماسک از خریداری توئیتر به کجا رسید | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] از این دلایل انصراف ایل… نیز در پست دیگری […]