کد خبر : 28352
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱:۲۲

خط خوردن یکی از بازیکنان پرسپولیس از لیست 20 نفره مقابل گل گهر

خط خوردن یکی از بازیکنان پرسپولیس از لیست 20 نفره مقابل گل گهر
احتمال خط خوردن یکی از بازیکنان پرسپولیس از لیست 20 نفره مقابل گل گهر وجود دارد.؛

احتمال خط خوردن و قرار نگرفتن یکی از بازیکنهای تیم پرسپولیس از لیست 20 نفره مقابل گل گهر سیرجان وجود دارد. در دیدار پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان یکی از بازیکنانی که در هفته پیش مقابل پیکان قرار گرفته بودند. از لیست 20 نفره دیدار با گل گهر سیرجان خط خواهند خورد.

با توجه به رفع مشکل میلاد سرلک برای حضور در ترکیب پرسپولیس. شرایط نفراتی تغییر یافته است. با توجه به تعدد نفرات باید یکی از بازیکنان نیمکت نشین پرسپولیس از ترکیب کلی تیم خط بخورد.

میلاد سرلک

با توجه به این که مشکل 4 کارته بودن میلاد سرلک رفع شده است. بنابراین پرسپولیس در دیدار گل گهر می تواند از حضور میلاد سرلک بهره ببرد.

احتمال خط خوردن یکی از بازیکنان در ترکیب مقابل گل گهر

بنابراین بازیکنانی که در دیدار گل گهر در نیمکت حضور داشته و از شانس بازی نیز برخوردار بودند. احتمال زیاد در دیدار با گل گهر یکی از آنها خط بخورد. تا جا برای حضور میلاد سرلک در ترکیب پرسپولیس باز شود.

شیخ دیاباته شاید مقابل گل گهر خط بخورد

البته با توجه به عدم فرصت داشتن شیخ دیاباته برای قرارگیری در ترکیب پرسپولیس احتمال این که وی جزو خط خورده های پرسپولیس مقابل گل گهر باشد بیشتر به نظر می رسد. البته این فقط یک احتمال است.

مطمئنا یحیی گل محمدی بر اساس آمادگی فنی و جسمی و روحی بازیکنان نظر نهایی خود را برای چیدمان ترکیب پرسپولیس به کار خواهد بست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها