کد خبر : 1982
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴

بازیگران معروف اگر به گذشته برمی گشتند، بازیگر می شدند؟

بازیگران معروف اگر به گذشته برمی گشتند، بازیگر می شدند؟

نظر بازیگران در خصوص انتخاب شغل بازیگری، آیا بازیگران از شغل خود لذت می برند و آن را دوست دارند؟ هنرمندان و بازیگران اگر به گذشته برمی گشتند آیا باز بازیگر می شدند؟ پاسخ به این سوال برگشتن به گذشته و اتخاذ تصمیم شغلی بازیگران در خصوص آینده از نگاه هنرمندان مختلف کشورمان می تواند

نظر بازیگران در خصوص انتخاب شغل بازیگری، آیا بازیگران از شغل خود لذت می برند و آن را دوست دارند؟ هنرمندان و بازیگران اگر به گذشته برمی گشتند آیا باز بازیگر می شدند؟

پاسخ به این سوال برگشتن به گذشته و اتخاذ تصمیم شغلی بازیگران در خصوص آینده از نگاه هنرمندان مختلف کشورمان می تواند متفاوت باشد چرا که نوع دید و شرایط آنها نیز شاید متفاوت باشد.

در برنامه های دورهمی و نشستهای تلویزیونی که صورت گفتگو محور اداره می شود، معمولا این سوال توسط مجریان از بازیگران و هنرمندان معروف پرسیده می شود که:

[quote]اگر به عقب و گذشته باز می گشتید باز هم بازیگر می شدید؟[/quote]

بازیگران معروف آیا شغل بازیگری را دوست دارند

بازیگران معروف آیا شغل بازیگری را دوست دارند

پاسخ به این سوال توسط بازیگران مختلف متفاوت بوده، برخی با اشتیاق و از ته دل نسبت به این موضوع نظر مثبت خودشان را می دهند و می گویند با جان دل باز هم به شغل بازیگری خود برمی گشتند و برخی دیگر نیز در صورت برگشت به گذشته نسبت به ادامه دادن شغل بازیگری واکنش منفی نشان دادند.

دیدگاه بازیگران در خصوص شغل خود

دیدگاه بازیگران در خصوص شغل خود

یکی از افرادی که نسبت به این موضوع اخیرا در یکی از تلویزیونهای اینترنتی پاسخ داده، بهنوش بختیاری است.

بهنوش بختیاری در پاسخ به این سوال که اگر به گذشته بر می گشت باز هم بازیگر می شد؟ پاسخ داده که بازیگری یکی از آن کارهایی است که فکر می کنم کاش آن را انجام نمی دادم چرا که آسیبهای چند سال اخیر آن «یکی دو سال گذشته» خیلی زیاد بود.

عکس قدیمی از بهنوش بختیاری در یکی از فیلمهای قدیمی و گذشته:

نظر بازیگران در خصوص برگشتن به گذشته و انتخاب شغل

وی همچنین جمله جالب دیگری هم گفت. اینکه اگر به عقب و گذشته بر می گشت سعی می کرد آدم عاقلتری شده و زیاد احساساتی نباشد و در مورد مسائل جامعه از جمله حوزه اجتماعی و سیاسی نظر ندهد چرا که فکر می کند این گونه نظر دادن در شرایط کنونی جواب نمی دهد.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
عکس بهنوش بختیاری میان دسته گلهای قرمز | مارال نیوز
2 سال قبل

[…] به این سوال که اگر به گذشته برم&#1740… یا نه؟ در سایت […]