کد خبر : 15844
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۵:۰۱

نتایج آلگری در یوونتوس/ ضرب الاجل صادر شد

نتایج آلگری در یوونتوس/ ضرب الاجل صادر شد
ضرب الاجل صادر شد، سران یوونتوس فرصت چندان زیادی به آلگری برای بهتر کردن شرایط تیم خود نخواهند داد.؛

ضرب الاجل و مهلت برای مکس آلگری سرمربی یوونتوس صادر شد. سرمربی ناموفق یوونتوسی ها در بازی های گذشته نتایج خوبی را با بیانکونری ها به دست نیاورده است.

به نظر می رسد سران یوونتوس تا دو ماه آینده دست به تغییراتی در کادر فنی خود بدهند. در رأس آنها نیز آلگری احتمالا اخراج شود. تغییر نیافتن آلگری منوط به این خواهد بود که او در بازی های آینده نتایج بهتری بگیرد.

یوونتوس به نظر می رسد اگر بخواهد تغییری در نیمکت خود بدهد، آن را به بعد از جام جهانی موکول کند. دیدارهای جام جهانی و تعطیلات بازی های باشگاهی فرصت خوبی برای سران یوونتوس برای فکر کردن و مذاکره بهتر با سرمربیان مطرح فراهم می کند.

نگاهی به نتایج گذشته یوونتوس با آلگری

یوونتوس با آلگری نتایج خوبی در گذشته به دست نیاورده است. آنها در این فصل از مجموع 9 دیداری که در سری آ ایتالیا داشتند 3 پیروزی کسب کردند. همچنین آنها 4 بار مساوی کرده و دو بار نیز طعم شکست را چشیدند.

اوضاع برای آلگری در یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا به مراتب بدتر است. یوونتوس در لیگ قهرمانان از مجموع 4 بازی سه بازی را شکست خورده و تنها در یک دیدار پیروز شده است.

نشریه توتو اسپورت تورین اعلام کرده که سران یوونتوس نهایتا فرصت 6 هفته ای را به آلگری خواهند داد تا شرایط تیمش را بهتر کند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها