کد خبر : 19124
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۲

برای بردن لهستان باید اجازه تحرک لواندوفسکی را گرفت

برای بردن لهستان باید اجازه تحرک لواندوفسکی را گرفت
مدافع تیم ملی آرژانتین اعلام کرد که برای بردن لهستان باید اجازه تحرک لواندوفسکی را گرفت.؛

بازیکن و دفاع خوب و مقتدر تیم ملی آرژانتین در خصوص بازی تیم کشورش با لهستان در جام جهانی اعلام کرد برای موفقیت مقابل این تیم بایستی اجازه تحرک از ستاره لهستانی ها یعنی روبرت لواندوفسکی را گرفت.

لیساندرو مارتینز اعلام کرد: لهستان تیمی سرسخت بوده و آنها بازیکن بزرگی مانند لواندوفسکی در اختیار دارند. این مدافع با اعلام اینکه لهستان از نظر دفاع تیمی خوب است، افزود: بایستی به خودمان اعتماد داشته و کار خودمان را انجام دهیم. تاکتیک تیمی نیز بستگی به شرایط هر مسابقه دارد که متغیر است. بایستی برای موفقیت در هر مسابقه با سیستم های مختلف خودمان را تطبیق دهیم.

مارتینز تصریح کرد: لواندوفسکی خوب حرکت نموده و بلد است که چگونه در موقعیت های گلزنی قرار گیرد. بایستی در کل بازی از وی مراقبت کنیم. لهستانی ها علاوه بر مهاجم خوب در دفاع کردن نیز خیلی خوب هستند.

وی همچنین باخت بد آرژانتین مقابل عربستان را یادآور شد و گفت هنگام باختن چیزهای بیشتری را می توان آموخت و در شکست مواردی را می توان دید که در پیروزی ها به آن دست نمی یابیم و ممکن است نادیده گرفته شود.

تیم ملی لهستان برای صعود از گروه می تواند با یک تساوی نیز به این مهم دست یابد. از سویی دیگر آرژانتین نیز نیاز به امتیاز و چه بسا پیروزی در مسابقه داشته باشد. حذف آرژانتین از مرحله گروهی می تواند یک فاجعه برای تیم ملی این کشور که مدعی قهرمانی بود محسوب شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
پایان حسرت 36ساله لهستان در جام جهانی/ قرارداد میچنویش تمدید شد | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] موفقیت هایی که لهستان در راهیابی به […]