کد خبر : 18635
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۹

هانسی فلیک دلیل شکست تیم ملی آلمان در جام جهانی را تشریح کرد

هانسی فلیک دلیل شکست تیم ملی آلمان در جام جهانی را تشریح کرد
هانسی فلیک سرمربی ناکام در بازی نخست دلیل شکست تیم ملی آلمان در جام جهانی را تشریح کرد و توضیحاتی در این باره ارائه داد.؛

هانسی فلیک سرمربی بادانش و باتجربه تیم ملی آلمان دلیل شکست در اولین گام تیم تحت هدایت خود را تشریح کرد. به گفته این سرمربی برای موفقیت بایستی تیمش بیشتر دقت کند.

هانسی فلیک در پی شکست 2 بر 1 تیم ملی آلمان از ژاپن عنوان کرد این باخت یک دلیل داشت. علت شکستمان اشتباهات پرتعداد فردی بود و این موضوع نباید در دیگر بازی های پیش رو رقم زده شود.

هانسی فلیک اعلام کرد آلمانی ها در نیمه نخست موقعیت زیاد به دست آورده بودند. همچنین ژاپن در ادامه بازی موثرتر بازی کرد و این باعث شد تا یک گل به ثمر برسانند.

هانسی فلیک به نقد عملکرد ژاپن نیز پرداخت و گفت: اطلاع داشتیم که ژاپنی ها در انتقال توپ عملکرد تند و تیزی دارند. این موضوع در بازی امروز نیز اتفاق افتاد.

هانسی فلیک دلیل شکست تیم ملی آلمان در جام جهانی را تشریح کرد

سرمربی آلمان در بازی با ژاپن

سرمربی تیم ملی آلمان همچنین اعلام کرد که در گل دوم بایستی نیکلاس فولکورگ بیشتر تمرکزش را جمع می کرد. این مدافع حدود سه قدم عقب تر از مهاجم ژاپن افتاده بود و این علت باز شدن دروازه ما بود. این اشتباهات فردی برای ما گران تمام شد تا در نخستین بازی جام جهانی با باخت بدرقه شویم. همچنین تیم ملی آلمان در تعویض ها نیز در تلاش بود بازیکن با انرژی تر و سرحال وارد زمین کند.

او در خصوص توماس مولر نیز گفت که وی به دلیل مصدوم بودن مدت زیادی در زمین مسابقه نبوده و تعویض وی کار درستی محسوب می شده است.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
چرا سرمربی تیم ملی آلمان عوض نمی شود؟ | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] سرمربی آلمان هانسی فلیک چیست؟ چرا با […]