کد خبر : 22453
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸

برد سخت سوئد در دقایق پایانی مقابل ایسلند در دیداری دوستانه

برد سخت سوئد در دقایق پایانی مقابل ایسلند در دیداری دوستانه
مسابقه مهیج و نزدیک دوستانه تیم ملی سوئد با ایسلند با برتری سوئدی ها به اتمام رسید.؛

در یک مسابقه دوستانه تیم ملی سوئد برای افزایش آمادگی خود در یورو 2024 به مصاف ایسلند رفت. در نهایت آنها به لطف دقایق پایانی خود کامبک زده و بازی شکست خورده مقابل ایسلند را با برد عوض کردند.

دراین دیدار گودیانسن توانست برای ایسلند گلزنی کند. او پنالتی ریباند شده را توانست به تور دروازه سوئدی ها بچسباند. در ادامه کار و در شرایطی که ایسلند خود را برای کسب پیروزی آماده می کرد در 5 دقیقه مانده به انتهای دیدار ورق برگشت. اتفاقی که شاید خوش بین ترین هوادار سوئدی نیز با توجه به روند بازی و نوع دفاع ایسلند انتظار آن را نداشت.

سوئد ابتدا در دقیقه 85 توسط آندرسون به گل تساوی رسید. در شرایطی که بازی در حال اتمام بود در آخرین دقایق تلف شده و در دقیقه 95 نیز آندرجیکا توانست دومین گل سوئد را نیز به ثمر برساند تا آنها پیروز از این دیدار خارج شوند.

این برد برای سوئدی ها می تواند در افزایش روحیه کمک کند. آنها نیاز به پیروزی داشتند تا عدم راهیابی به جام جهانی را به نوعی به فراموشی بسپارند.

تیم ملی سوئد در روزهای افت ابراهیموویچ و فاصله گرفتن او از سطح حرفه ای فوتبال، روزهای نه چندان خوبی را سپری می کند. آنها از راهیابی به جام جهانی قطر نیز بازماندند و در تلاشند تا در یورو 2024 ناکامی اخیر خود را جبران کنند.

زمان زیادی تا آغاز مرحله مقدماتی یورو 2024 باقی نمانده است و مطمئنا سوئد از جمله تیم هایی بوده که حساب ویژه ای برای موفقیت در این جام دارد. سوئدی که روزگاری همواره در سطح یک فوتبال اروپا قرار داشته و برای بازگشت به آن دوران کار سختی در پیش دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
عجیب ترین تساوی پرگل بایرن مونیخ در یک دیدار دوستانه | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] مونیخ در دیداری دوستانه که از ترکیب […]