کد خبر : 32020
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۳

برکناری موریاسو از تیم ملی ژاپن تا چه حد صحت دارد؟

برکناری موریاسو از تیم ملی ژاپن تا چه حد صحت دارد؟
آیا موراسیو از تیم ملی ژاپن اخراج می شود یا به کار خود در این تیم ادامه می دهد؟؛

موفقیت های موریاسو در تیم ملی ژاپن پیش از بازی های جام ملتهای آسیا در رقابتهای جام جهانی و بازی های بزرگ دوستانه با تیم های اروپایی باعث نگاه مثبت به وی شده است.

بعد از حذف زودهنگام تیم ملی ژاپن از بازی های جام ملت های آسیا زمزمه هایی مبنی بر کنار گذاشتن موریاسو از نیمکت تیم ملی ژاپن شنیده می شد. خبری که باید صحت و سقم آن را از اخبار رسمی فدراسیون ژاپن یا رسانه های معتبر این کشور جستجو کرد.

موریاسو از جمله چهره هایی بوده که در ژاپن از جایگاه مطلوب و خوبی برخوردار است.

به سبب نتایج خوب موریاسو در ژاپن در بازی های دوستانه و همچنین جام جهانی، به نظر نمی رسد که با یک عملکرد مسئولان فدراسیون ژاپن تصمیم به برکناری او. کنند.

امروز که دومین روز از برگشتن بازیکنان و کادر فنی تیم ملی ژاپن به کشور خودشان از بازی های آسیایی قطر را سپری می کنیم جلسه کمیته فنی فدراسیون ژاپن با موریاسو برگزار شد.

در نهایت مقرر گردید موریاسو همچنان به عنوان سرمربی تیم ملی ژاپن با وجود حذف از بازی های جام ملتهای آسیا باقی بماند.

موریاسو

رئیس کمیته فنی فوتبال ژاپن در این باره اعلام کرده که از این سرمربی حمایت می کنند. همچنین بر توانایی رهبری و همچنین توان و قدرت موریاسو شکی نبوده و همه اعضای فدراسیون به این نظر نهایی رسیده اند که با پشتیبانی از موریاسو خود را مهیای حضور در بازی های جام جهانی 2026 نمایند.

ژاپنی ها در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی مقابل سوریه و کره شمالی به برد دست یافته اند تا صدرنشین گروه خود شوند و از امیدهای اصلی و راحت صعود به دور بعدی مرحله گروهی انتخابی جام جهانی هستند. گروهی که در آن علاوه بر سوریه و کره شمالی، تیم ملی میانمار نیز حضور دارد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
پیروزی سخت ژاپن مقابل کره شمالی با گل زودهنگام تاناکا | مارال نیوز
1 ماه قبل

[…] انتخابی آسیا تیم ملی ژاپن با ترکیب متحول […]