کد خبر : 29941
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ تیر ۱۴۰۲ - ۸:۴۰

بررسی خریدهای این فصل بارسلونا زیر نظر ژاوی

بررسی خریدهای این فصل بارسلونا زیر نظر ژاوی
ژاوی هرناندز سرمربی جوان و با برنامه بارسلونا که با این تیم فاتح لالیگا شد برای فصل آتی نیز برنامه های ویژه ای برای خرید بازیکن در دستور کار خود قرار داده است؛

ژاوی هرناندز سرمربی جوان و با برنامه بارسلونا که با این تیم فاتح لالیگا شد برای فصل آتی نیز برنامه های ویژه ای برای خرید بازیکن در دستور کار خود قرار داده است.

بررسی لیست خریدهای ژاوی را در این نوشتار انجام می دهیم.

یکی از بزرگترین خریدهای چند وقت اخیر بارسلونا بعد از لواندوفسکی را می تون به ایلکای گوندوگان اشاره کرد. بازیکن بزرگی که سال ها در منچسترسیتی به افتخارات متعددی دست یافت. گوندوگان حتی فصل پیش نیز با سیتی سه گانه را کسب کرد. او با حضور در بارسلونا می تواند خط میانی بارسلونا را دچار تحول کرده و به شدت باعث تقویت خط هافبک شود.

احتمال توافق مارسلو بروزوویچ با بارسلونا

علاوه بر این مارسلو بروزوویچ نیز فاصله زیادی با اضافه شدن به بارسلونا ندارد. بارسلونا با هدایت ژاوی تمایل داشت تا مهاجم طراز اول نیز خریداری کند. اما عدم تمایل فران تورس و آنسو فاتی باعث شد تا ژاوی از هدف مهم خود برای جلب مهاجم دور بماند.

با توجه به مشکلات مالی موجود در بارسلونا به نظر می رسد که آنها نتوانند مهاجم جدید بخرند.

حالا آنها در پی خریداری دفاع راستی طراز اول هستند تا در این بخش تیم خود را تقویت کنند. با این وجود ژوائو کانسلو در دفا  راست می تواند از خریدهای احتمالی آتی بارسلونا باشد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها