کد خبر : 1301
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۶

تصاویر ماهواره ای از وضعیت ترافیک آزادراه تهران به شمال

تصاویر ماهواره ای از وضعیت ترافیک آزادراه تهران به شمال

تصاویر ماهواره ای از وضعیت ترافیک آزادراه تهران به شمال در روز دوشنبه 12 اردیبهشت حاکی از ترافیک سنگین در محور خروجی تهران دارد. ترافیک در حال حاضر سنگین و در برخی مسیرها نیمه سنگین گزارش شده است. با توجه به تعطیلات دو روزه عید سعید فطر و مقارن شدن آن با آخر هفته، در

تصاویر ماهواره ای از وضعیت ترافیک آزادراه تهران به شمال در روز دوشنبه 12 اردیبهشت حاکی از ترافیک سنگین در محور خروجی تهران دارد. ترافیک در حال حاضر سنگین و در برخی مسیرها نیمه سنگین گزارش شده است.

با توجه به تعطیلات دو روزه عید سعید فطر و مقارن شدن آن با آخر هفته، در نتیجه بسیاری از شهروندان امکان برخورداری از چهار روز تعطیلی را داشتند و بدین منظور از این فرصت برای سپری کردن اوقات فراغت خود در سفر و مسافرت ایجاد کردند اما به نظر می رسد ترافیک سنگینی را در بسیاری از محورها شاهد باشیم.

عکسی که در زیر از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای می بینید تصاویر ماهواره ای از وضعیت ترافیک آزادراه تهران به شمال در روز دوشنبه 12 اردیبهشت ماه است که خود وضعیت موجود را شرح می دهد.

تصویر ماهواره ای ترافیک آزاد راه تهران به شمال

گفتنی است با به حجم ترافیک موجود به دلیل تعطیلات عید سعید فطر، از صبح دوشنبه۱۲ اردیبهشت ماه نیز جاده چالوس به سمت شمال کشور یک طرفه اعلام شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها