کد خبر : 32262
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۹

پرموقعیت ترین بازی چند سال اخیر لیگ برتر ایران در هفته نوزدهم

پرموقعیت ترین بازی چند سال اخیر لیگ برتر ایران در هفته نوزدهم
بازی که از ساعت 16 امروز بین دو تیم سپاهان و پیکان در استادیوم نقش جهان برگزار شد بسیار پرموقعیت دنبال شد.؛

به گزارش مارال نیوز، در هفته نوزدهم لیگ برتر پرموقعیت ترین مسابقه ای که شاید در چند ماه یا حتی سال اخیر می توانستیم در این دوره رقابت ها شاهد باشیم را دیدیم.

بازی که از ساعت 16 امروز بین دو تیم سپاهان و پیکان در استادیوم نقش جهان برگزار شد و در نهایت باپیروزی 3 بر 2 تیم یمهمان یعنی پیکان به اتمام رسید. بازی که علاوه بر موقعیت های متعدد در هر دو سمت دروازه، 5 گل نیز در مجموع داشت.

اولین گل مسابقه را خیلی زود فرشاد احمدزاده روی اشتباه دروازه بان پیکانی ها در بازی با پا هنگام شوت زدن آن درون محوطه جریمه به ثمر رسید.

شوت ناصری به پای فرشاد احمدزاده برخورد کرد و با برگشت همان توپ وارد دروازه پیکان شد.

در دقیقه 15 محمدحسین فلاح روی شوتی که به سمت نیازمند زده و توپ با برخورد با پای سیاوش یزدانی وارد دروازه شد، گل تساوی را به ثمر رساند.

در آخرین دقایق نیمه نخست محمدحسین فلاح این بار روی اشتباه نیازمند در گرفتن توپی که به وسط دروازه زده شده بود دومین گل خودش و تیم پیکان را به ثمر رساند.

برایان دابو روی کارت قرمز مستقیم داور از تیم سپاهان در دقیقه 50 به دلیل خطا روی مهاجم پیکان از بازی اخراج شد.

رضا اسدی نیز در دقیقه 55 با ضربه سر محکم خود بازی را به تساوی کشاند. با این وجود علی قربانی سومین گل پیکان را به ثمر رساند تا بازی با نتیجه 3 بر 2 به اتمام برسد.

شرایط جدول مسابقات لیگ برتر بعد اتمام هفته نوزدهم

با اتمام بازی های امروز تیم فوتبال سپاهان اصفهان در همان امتیاز 31 باقی ماند. البته سپاهانی ها دو بازی کمتر نسبت به دیگر رقبایشان دارند تا با دو بازی کمتر در رتبه پنجم لیگ برتر قرار بگیرند.

استقلال تهران به عنوان صدرنشین با 42 امتیاز و پرسپولیس با 39 امتیاز در رتبه های اول و دوم لیگ برتر قرار دارند.

چنانچه سپاهان دو بازی معوق خود نسبت به دیگر رقبایش را با پیروزی پشت سر بگذارد امتیازاتش به 38 خواهد رسید تا همچنان از شانس قهرمانی برخوردارباشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها