کد خبر : 5465
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸

بررسی شایعه جدایی ساپینتو از سرمربیگری استقلال تهران

بررسی شایعه جدایی ساپینتو از سرمربیگری استقلال تهران

آیا ساپینتو از استقلال تهران جدا می شود؟ بررسی خبر و شایعه جدایی و نیامدن ساپینتو به ایران و باشگاه استقلال برای پیگیری تمرینات. به گزارش مارال نیوز، بعد از جدایی فرهاد مجیدی باشگاه استقلال تهران با گزینه های متعددی وارد مذاکره شد و در نهایت با ساپینتو برای هدایت سرمربیگری استقلال تهران به توافق

آیا ساپینتو از استقلال تهران جدا می شود؟ بررسی خبر و شایعه جدایی و نیامدن ساپینتو به ایران و باشگاه استقلال برای پیگیری تمرینات.

به گزارش مارال نیوز، بعد از جدایی فرهاد مجیدی باشگاه استقلال تهران با گزینه های متعددی وارد مذاکره شد و در نهایت با ساپینتو برای هدایت سرمربیگری استقلال تهران به توافق رسید.

ساپینتو که سابقه زیادی در مربیگری تیمهای باشگاهی اروپا و حضور موفق در اسپورتینگ لیسبون به عنوان بازیکن داشته اکنون با کوله باری از تجربه هدایت استقلال را عهده دار شده است.

در حالی که چند روزی از قرارداد ساپینتو با استقلال نمی گذرد، شایعاتی در خصوص عدم بازگشت ساپینتو به ایران و انصراف از سرمربیگری این تیم به گوش می رسید که در نهایت با حضور و بازگشت ساپینتو به ایران، تمام شایعات در خصوص عدم همکاری ساپینتو به استقلال به اتمام رسید.

ریکاردو ساپینتو که به مرخصی زودهنگام رفته بود، بعد از معرفی نمودن دستیارانش در فرودگاه تهران دیده شد و به ایران بازگشت تا فعالیت خود را در این باشگاه شروع کند. با این اوصاف به تمام شایعات جدایی زودهنگام ساپینتو از استقلال، باید خط بطلان کشید.

بسیاری از تیمهای لیگ برتری فعالیت خود را برای آماده سازی شروع کرده اند و استقلال به نظر می رسد که از این حیث کمی عقب مانده و به احتمال زیاد طی چند روز آینده استقلال نیز تمرینات خود را زیر نظر ساپینتو دنبال کند.

مطلب مرتبط بیوگرافی ریکاردو ساپینتو را نیز بخوانید.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] نیز به تازگی به استقلال پیوسته است. با […]