کد خبر : 4412
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۷

نظر «ریکاردو ساپینتو» در خصوص تیم استقلال تهران

نظر «ریکاردو ساپینتو» در خصوص تیم استقلال تهران

ابراز خوشحالی «ریکاردو ساپینتو» بازیکن اسطوره ای و سرمربی مطرح فوتبال از آمدن به استقلال تهران و نظر ساپینتو سرمربی استقلال تهران در خصوص آمدن به استقلال. به گزارش مارال نیوز، ساپینتو امروز وارد تهران شده و کار خود را به زودی در استقلال تهران به عنوان سرمربی آغاز خواهد کرد. «ریکاردو ساپینتو» که پیش

ابراز خوشحالی «ریکاردو ساپینتو» بازیکن اسطوره ای و سرمربی مطرح فوتبال از آمدن به استقلال تهران و نظر ساپینتو سرمربی استقلال تهران در خصوص آمدن به استقلال.

به گزارش مارال نیوز، ساپینتو امروز وارد تهران شده و کار خود را به زودی در استقلال تهران به عنوان سرمربی آغاز خواهد کرد.

«ریکاردو ساپینتو» که پیش از این در تیم ملی فوتبال پرتغال و اسپورتینگ لیسبون سالیان سال بازی کرده، در کسوت مربیگری نیز تجارب ارزشمندی دارد.

آمدن و قرارداد بستن «ریکاردو ساپینتو» با استقلال تهران می تواند بارقه های امید را در دل هواداران آبی زنده کند.

استقلالی ها که فصل گذشته به افتخار بزرگی دست یافته و بدون حتی یک باخت قهرمانی لیگ برتر را از آن خود کرده و از رقیب دیرینه خود یعنی پرسپولیس نیز به مراتب بهتر کار کرده بودند، حالا در فصل جدید به دنبال این هستند که به مانند گذشته خوب و قوی عمل نمایند.

دیدگاه «ریکاردو ساپینتو» در خصوص استقلال تهران

«ریکاردو ساپینتو» که پیش از آمدن به ایران و قرارداد بستن با استقلال سعی کرده بود که اطلاعات خوبی از این تیم ریشه دار ایران کسب کند، نظر و دیدگاه خود را در خصوص استقلال تهران در اولین دقایق ورود به ایران داد.

او در صفحه خود در اینستاگرام پستی را منتشر کرده و ابراز خوشحالی از آمدن به استقلال تهران کرد.

«ریکاردو ساپینتو» در صفحه اینستاگرام خود استقلال را یکی از بزرگترین باشگاه های دنیا معرفی کرده و در ادامه خوشحالی خود را از پیوستن به استقلال ابراز داشته است. او در صفحه خود نوشت که خوشحالم بابت اینکه به یکی از بزرگترین باشگاه های دنیا «استقلال» پیوستم.

مطمئنا با شروع لیگ در اواسط تابستان سال جاری، تنور لیگ برتر گرمتر از همیشه و حتی سال گذشته نیز دنبال خواهد شد.

ریکاردو ساپینتو در دوران جوانی و بازیکن بودن خود نیز یک ستاره بوده و بازیهای متعدد ملی برای تیم ملی پرتغال در کنار بازیکنان شاخصی همچون لوئیز فیگو داشته است.

«ریکاردو ساپینتو» از سابقه مربیگری بیش از 12 ساله در تیمهای مطرح اروپایی برخوردار است و حالا در استقلال تهران وارد چالش جدیدی خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 3
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مدت قرارداد ساپینتو با استقلال چند سال است | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] باشگاه استقلال و ریکار&#1583… بر سر کلیات قرارداد به توافق رسیده بودند. از جمله کلیات موجود می توان به رقم قرارداد، تعداد سال و آپشن ها و … بود اما جزئیات در روز چهارشنبه بررسی می شود. […]

trackback
آرمان رمضانی تا کی با استقلال قرارداد دارد | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] گذشته با باشگاه استقلال تهران به امضا […]

trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] باشگاه پرافتخار استقلال کسب […]