کد خبر : 28617
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۷

بررسی عواقب احتمال شکست رئال مادرید مقابل سیتی برای آنچلوتی

بررسی عواقب احتمال شکست رئال مادرید مقابل سیتی برای آنچلوتی
بررسی شکست و حذف احتمالی رئال مادرید مقابل منچسترسیتی. چنانچه در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آنچلوتی با رئال مادرید نتواند سیتی را شکست دهد چه عواقبی در انتظار این سرمربی خواهد بود؛

بررسی شکست و حذف احتمالی رئال مادرید مقابل منچسترسیتی. چنانچه در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آنچلوتی با رئال مادرید نتواند سیتی را شکست دهد چه عواقبی در انتظار این سرمربی خواهد بود؟

یکی از سایت های اسپانیایی به نام دپورترس کواترو به این سوال پاسخ داده است. این رسانه تاکید کرده در دیدار سیتی با رئال هر نتیجه ای رقم زده شود همچنان آنچلوتی به عنوان سرمربی در رئال به ادامه فعالیت خواهد پرداخت. بنابراین نتیجه نگرفتن رئال مقابل سیتی هم نمی تواند جایگاه خوب و محبوبیت آنچلوتی در رئال مادرید را به خطر بیاندازد.

با این وجود کارلو آنچلوتی نیز باید خود خواهان ادامه همکاری با رئال باشد. چرا که وی قبول سکان هدایت تیم ملی برزیل را به تابستان موکول کرده و گویا در آن مقطع به بررسی این پیشنهاد یا دیگر پیشنهادها خواهد پرداخت.

رئالی ها در فصل جاری نیز بی نصیب از قهرمانی و موفقیت نبودند. آنها قهرمانی در سوپرکاپ اروپا، جام باشگاه های جهان و همچنین جام حذفی را در فصل جاری از آن خود کردند.

همچنین آنچلوتی تا جمع 4 تیم نیز رئال را در لیگ قهرماان بالا آورده و شانس راهیابی به فینال را نیز دارد. بررسی کارنامه آنچلوتی از عملکرد خوب این سرمربی در رئال خبر می دهد. نتایجی که برکناری او را برای مدیران رئال سخت می کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها