کد خبر : 29720
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۸:۵۵

عصبانی شدن سران رئال مادرید از توافق احتمالی زودهنگام آنچلوتی با برزیل

عصبانی شدن سران رئال مادرید از توافق احتمالی زودهنگام آنچلوتی با برزیل
به نظر می رسد توافق زود هنگام سرمربی کنونی رئال مادرید برای فصل 2024 با تیم ملی برزیل باعث ناراحتی سران و مدیران رئال مادرید شده است؛

دلخوری و شکرآب شدن نسبی روابط مدیران رئال مادرید از آنچلوتی شاید اتفاق بیافتد. عصبانی شدنی که توسط سران رئال مادرید از توافق احتمالی زودهنگام آنچلوتی با برزیل پیش از اتمام قرارداد وی با رئال حاصل شده است.

به نظر می رسد توافق زود هنگام سرمربی کنونی رئال مادرید برای فصل 2024 با تیم ملی برزیل باعث ناراحتی سران و مدیران رئال مادرید شده است.

رسانه آ اس اسپانیا با تشریح این خبر اعلام کرده خبرهایی که از رسانه های برزیلی درز یافته بود. باعث خشم و عصبانی شدن مدیران رئال مادرید از کارلو آنچلوتی شده است. با وجود این که کارلو آنچلوتی تاکید کرده که خودش به قرارداد بسته شده با رئال مادرید پایبند است. با این وجود گزارش های رسیده از توافق باتیم ملی برزیل بعد اتمام قرارداد با رئال در سال 2024 به ناراحتی سران مادریدی منجر شده است.

از روزهای گذشته خبرهای متعددی روی خروجی سایت ها مبنی بر توافق کارلو آنچلوتی با تیم ملی برزیل شنیده شده است. البته این اتفاق توسط فدراسیون برزیل یا آنچلوتی به صورت رسمی تائید نشده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها