کد خبر : 10280
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۴

مصدومیت زانوی چپ مهدی طارمی به کجا رسید

مصدومیت زانوی چپ مهدی طارمی به کجا رسید

به گزارش مارال نیوز؛ آخرین خبر از میزان مصدومیت طارمی؛ وضعیت مصدومیت پای مهدی طارمی چگونه است و آیا مهدی طارمی می تواند تیم ملی ایران را در مسابقات پیش رو و جام جهانی همراهی کند یا مصدومیت وی جدی است؟ روز گذشته دیدار اسپورتینگ با پورتو در پانزده دقیقه انتهایی با یک برخورد خاص

به گزارش مارال نیوز؛ آخرین خبر از میزان مصدومیت طارمی؛ وضعیت مصدومیت پای مهدی طارمی چگونه است و آیا مهدی طارمی می تواند تیم ملی ایران را در مسابقات پیش رو و جام جهانی همراهی کند یا مصدومیت وی جدی است؟

روز گذشته دیدار اسپورتینگ با پورتو در پانزده دقیقه انتهایی با یک برخورد خاص و سخت مواجه بود، اتفاقی که باعث نگرانی هواداران پورتو و شاید بسیار بیشتر از آنها، نگرانی ایرانی ها شد.

مهدی طارمی مهره اساسی و اصلی ایران در جام جهانی بوده و حضور او می تواند در ترکیب ایران تضمین کننده عملکرد بهتر تیم ملی شود.

بعد از این برخورد بلافاصله مهدی طارمی تعویض شد. رسانه ها نیزگزارش دادند مصدویت طارمی زانوی چپ اوست و فعالیت های درمانی بر روی وی سریعا انجام یافته است.

حالا مهدی طارمی امروز خبری در توئیتر خود فرستاد و ازآخرین وضعیت مصدومیت پای چپش توپیحاتی داد.

صحبتهای طارمی در مورد آخرین وضعیت مصدومیتش

توئیت طارمی مصدومیت

طارمی ضمن قدردانی از همه افراد و ورزش دوستانی که پیگیر وضعیت پای مصدوم او بودند اعلام کرد اتفاقی نیافتاده و موضوع به خیر گذشته و هواداران نگران نباشند.

با این اوصاف مهدی طارمی مشکلی در ادامه فوتبال حرفه ای نداشته و احتمالا دربازی هفته آتی پورتو نیز به عنوان بازیکن فیکس وارد زمین شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
دو مصدومیت تکراری در بازی های پیاپی برای طارمی | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] پیاپی برای مهدی طارمی در پورتو نگران […]

trackback
طرح رقبای پورتو در نقد تمارض و پنالتی گرفتن طارمی | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] نقد تمارض و حرکت مهدی طارمی در تلاش برای […]