کد خبر : 330
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۸

برنامه بازیهای پرسپولیس در اردبیهشت و خرداد 1401

برنامه بازیهای پرسپولیس در اردبیهشت و خرداد 1401

جدول بازیهای پرسپولیس در اردیبهشت و خرداد 1401 اعلام شد. با مشخص شدن برنامه دقیق برنامه بازیهای پرسپولیس و تاریخ آن، قرمزهای پایتخت 6 بازی سنگین و مهم خواهند داشت. طبق تصویر زیر و برنامه زمانبندی اعلام شده 14 اردبیهشت، 19 اردیبهشت، 24 اردیبهشت، 29 اردیبهشت، 3 خرداد و 8 خرداد بازیهای پرسپولیس برابر رقبای

جدول بازیهای پرسپولیس در اردیبهشت و خرداد 1401 اعلام شد. با مشخص شدن برنامه دقیق برنامه بازیهای پرسپولیس و تاریخ آن، قرمزهای پایتخت 6 بازی سنگین و مهم خواهند داشت.

طبق تصویر زیر و برنامه زمانبندی اعلام شده 14 اردبیهشت، 19 اردیبهشت، 24 اردیبهشت، 29 اردیبهشت، 3 خرداد و 8 خرداد بازیهای پرسپولیس برابر رقبای خود خواهد بود.

از این 6 بازیباقیمانده، 3 بازی پرسپولیس میزبان خواهد بود و 3 بازی نیز میهمان رقبای خود خواهد بود. با توجه به اینکه پرسپولیس تا بدین جای فصل اختلاف 6 امتیازی با استقلال صدر نشین داشته و تنها 6 بازی نیز تا پایان رقابتها باقیمانده، امیدوار است تا با کسب 6 پیروزی در تمامی دیدارهای خود و لغزش استقلال بتواند برای بار ششم متوالی قهرمان لیگ برتر ایران شود.

افتخاری که می تواند شور و هیجان ویژه ای را در بین طرفداران پرسپولیس ایجاد کرده و دوباره آنها را به تداوم روزهای درخشان آینده امیدوار کند هر چند چنانچه این مهم نیز اتفاق نیافتد، باز هم پرسپولیس، پرسپولیس خواهد ماند.

جدول بازیهای پرسپولیس در اردیبهشت و خرداد

برنامه زمانبندی بازیهای پرسپولیس در اردیبهشت و خرداد 1401

نکته قابل توجه در برنامه و بازیهای باقیمانده، تقابل نسبتا راحت پرسپولیسیها نسبت به استقلال است. هر چند پرسپولیس نیز بازیهای بسیار سختی در پیش دارد و تمامی رقبا قابل احترام هستند و نباید هیچ بازی را دستکم گرفت اما نسبتا کار استقلال و بازیهای این تیم سختتر از پرسپولیس به نظر می رسد.

باید منتظر ماند و دید ادامه بازیهای لیگ برتر چگونه پیش رفته و سرود قهرمانی فصل را در نهایت استقلالیها خواهند خواند یا پرسپولیسیها.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها