کد خبر : 8395
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸

سوپرجام فرانسه در دستان مسی و نیمار

سوپرجام فرانسه در دستان مسی و نیمار

مسی و نیمار با بازی فوق العاده مناسب و منظم در فینال سوپرکاپ، نانت را مقهور قدرت خود کردند تا با برتری 4 بر 0 به عنوان قهرمان سوپرجام معرفی شوند و جام را در دستان خود بالا برند. با مارال نیوز همراهمان هستید. نانت که به عنوان قهرمان جام حذفی مقابل پاریس قهرمان لیگ

مسی و نیمار با بازی فوق العاده مناسب و منظم در فینال سوپرکاپ، نانت را مقهور قدرت خود کردند تا با برتری 4 بر 0 به عنوان قهرمان سوپرجام معرفی شوند و جام را در دستان خود بالا برند. با مارال نیوز همراهمان هستید.

نانت که به عنوان قهرمان جام حذفی مقابل پاریس قهرمان لیگ قرار گرفته بود، یک بازی ناامیدکننده از خود در سوپرکاپ یا سوپرجام فرانسه به نمایش گذاشت.

در این دیدار مسی یک گل زد، نیمار نیز یک گل از روی ضربه ایستگاهی و یک گل نیز از روی ضربه پنالتی به ثمر رساند و گل چهارم پاریسی ها را نیز سرخیو راموس به ثمر رساند.

قهرمانی مسی و نیمار

عکسی از دیدار سوپرکاپ فرانسه و خوشحالی مسی و نیمار

حالا با این قهرمانی، پاری سن ژرمن به عنوان پرافتخارترین تیم سوپرجام فرانسه عرض اندام بیشتری خواهد کرد. لیون نزدیکترین تعقیب کننده از نظر تعداد قهرمانی در سوپرکاپ فرانسه است که 3 قهرمانی کمتر از پاری سن ژرمن دارد.

این جام ارزشمند برای پاری سن ژرمن و یاران مسی و نیمار می تواند نوید دهنده تکرار روزهای پرافتخار و کسب جامهای بیشتر باشد.

قهرمانی پاری سن ژرمن در سوپر جام فرانسه آنها را برای اولین بازی خود در لوشامیپیونا که در شنبه هفته آتی در لیگ فرانسه برگزار خواهد شد، آماده و مهیاتر خواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
اقدام جدید قرمزها برای درخواست ویزا از سفارت فرانسه | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] با سفارت فرانسه در تعامل هستند […]